אגודת הסטודנטים מחפשת עובד/ת למרכז השירות הראשי - מיטשל

מכרז עובד/ת למרכז השירות הראשי - מיטשל
 
בואו להיות חלק מצוות מרכזי השרות של אגודת הסטודנטים!
 
מה זה אומר מרכז השירות?
מרכז השרות הוא החוליה המקשרת בין הסטודנט לבין האגודה ושלל מחלקותיה ולעיתים אף האוניברסיטה והגורמים המצויים בה. מרכז השירות מציע לכלל הסטודנטים של אוניברסיטת תל-אביב מידע רב אודות הקמפוס, פעילויות האגודה, שירותיה הניתנים בחינם, וכן שירותים נוספים המוצעים לסטודנטים במחירי עלות. לאגודת הסטודנטים מספר מרכזי שירות ברחבי הקמפוס – במיטשל, בועד הנדסה והבאבר (הבר הנייד שלנו). 
 
מה זה אומר בתכל'ס לעבוד במרכז השירות של האגודה?
העבודה במרכז השירות של האגודה מגוונת מאוד! מדובר בסביבת עבודה תוססת ומלאת סטודנטים. העבודה כרוכה ברובה במתן שירות בין אם באופן פרונטלי, במייל ובטלפון. המשמרות פרטניות ולכן אנו מחפשים אנשים בעלי יכולת עבודה עצמאית.
המשמרות מגוונות ביותר וכוללות פעילות משתנה המתכתבת עם האירועים השונים של אגודת הסטודנטים. העבודה כוללת התעסקות עם קופה חכמה, ניהול כספים במשמרת, ניהול מלאי ועוד. 
אנו מחפשים אנשים מגדילי ראש! לעובד השפעה רבה על שירותים והטבות חדשים שיינתנו לסטודנטים, וכן חופש לשפר ולייעל את השירותים שניתנים לסטודנטים ברחבי הקמפוס. 
 
דרישות לתפקיד: 
 
בעל תודעת שירות גבוהה - באופן פרונטלי וטלפוני.
יכולת התנסחות טובה בעל-פה ובכתב בעברית ואנגלית – שפה נוספת יתרון!
יכולת עבודה עצמאית.
ראייה מערכתית.
סדר ויכולת ארגון- חובה.
יחסי אנוש מעולים. רצון לעבוד בצוות דינאמי וצעיר.
יכולת ללמוד תפקיד חדש וליזום פעילות.
יכולת ביטוי ובטחון עצמי. 
אחריות לעבודה מסודרת עם קופה וכספים.
ידע/ניסיון באקסל, אאוטלוק, וורד, גוגל דוק. –חובה
זמינות לארבע-חמש משמרות , ימים א'-ה' (9:00-13:00 או 13:00-17:00)
 
פרטי המשרה:
תחילת עבודה: מיידי.
שכר: 30 ש"ח לשעה (כולל דמי הבראה)
היקף המשרה: 75 שעות חודשיות.
פניות: 4-5 משמרות בשבוע 
 
את קורות חיים יש להעביר באמצעות המייל:   mazkirut@student.co.il   
מתאריך 18.1.17 -עד לתאריך 2.2.17.  הריאיון יתקיים בתחילת חודש פברואר.
 
האגודה שומרת לעצמה את הזכות לזמן לראיון מועמדים רלוונטיים על פי שיקול דעתה.
המודעה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.
 
 
Loading nanoRep Q&A and FAQ Software