למרכז השירות של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות דרוש/ה נציג/ת שירות בועד הנדסה

מרכז השרות של אגודת הסטודנטים הינו החוליה המקשרת בין הסטודנט לבין האגודה. לאגודת הסטודנטים מספר מרכזי שירות ברחבי הקמפוס – במיטשל ובוועד הנדסה – המציעים לכלל הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל-אביב מידע אודות מגוון שירותי האגודה.

תיאור התפקיד:

  • מתן מענה ומידע לסטודנטים בפקולטה להנדסה בנושאים הקשורים לאגודה ולאוניברסיטה – כרטיסי סטודנט, מלגות, סיוע אקדמי, מעונות, אירועי תרבות וכדומה.
  • מתן מענה טלפוני ופרונטאלי לסטודנטים – השאלת ציוד, מכירת מוצרים ועוד.
  • מתן שירותי הצטרפות למועדון כרטיס האשראי TAU.
  • סיוע וקישור הסטודנטים מול חניוני אחוזת החוף – מכירת מנויי חנייה ומתן מענה במקרים של תקלה או בעיית תשלום בחניונים.
  • מתן שירותי משרד הפנים.
  • מתן סיוע אדמיניסטרטיבי לפעילויות של ועד הנדסה - סיוע בתפעול פרויקטים של ועד הנדסה, עדכון אתר האינטרנט ועמוד הפייסבוק של הועד, תיאום ישיבות הנהלה וישיבות ועד כלליות.

דרישות לתפקיד:

  • יחסי אנוש מעולים.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • אחריות, סדר וארגון.
  • "ראש גדול" ויוזמה אישית.
  • יכולת ביטוי וכתיבה ברמה גבוהה.
  • שליטה בסביבת עבודה ממוחשבת.
  • עבודה בסביבת עבודה דינמית ותוססת.

פרטי המשרה:

  • העבודה הינה במשמרות לאורך היום ובהתאם לצורך ולסידור העבודה.
  • זמינות ל-3-4 ימי עבודה בשבוע - ניתן להתאים את שעות העבודה לפי זמני הלימודים.
  • היקף המשרה הינו 75 שעות חודשיות.
  • השכר הינו 30 ₪ לשעה + תשלום נסיעות על-פי חוק.
  • תחילת עבודה מיידית.

ניתן לשלוח קורות חיים עד ה-15.2.18 למייל: mazkirut@student.co.il בציון שם המשרה. כמו כן, יש לציין את מידת הזמינות לעבודה – ימים ושעות.

המשרה פונה לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון. 

Loading nanoRep Q&A and FAQ Software