דרושים
  • קטגוריות:
  • שנה:
  • חודש:

הצטרפו אלינו

משרות אגודה
לאגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה מנהל/ת מרכזי שירות
פורסם ב: 26/01/2021
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

- ניהול כלל מרכזי השירות של האגודה המעניקים מידע, שירותים ומוצרים לציבור הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטה, הן באופן פרונטלי והן באופן טלפוני ובמייל.

- ניהול פיננסי שוטף של כספי מרכזי השירות – מעקב אחר דוחות כספיים, ביצוע הפקדות, ביצוע הזמנות, מעקב אחר תשלומים וחשבוניות ועוד.

- ניהול צוות הנציגים והנציגות של מרכזי השירות – הכשרת העובדים/ות והדרכתם/ן, ליווי והנחייה בתפקידם/ן, פיקוח על עבודתם/ן, קיום פגישות אישיות וישיבות צוות שבועיות, בניית סידור עבודה ועוד.

- קידום פרויקטים ויוזמות להרחבת ושיפור סל המוצרים והשירותים הניתנים לסטודנטים וסטודנטיות על ידי מרכזי השירות.

- עבודה שוטפת מול ספקים, נותני שירות, מחלקות האגודה השונות, חברות הבת של האגודה וגורמים שונים בתוך האוניברסיטה ומחוצה לה.

- השתתפות וסיוע בפעילויות משתנות של האגודה והובלת פרויקטים שונים לפי הצורך.

דרישות התפקיד:

- סטודנט/ית עם יתרת לימודים של שנה אחת לפחות או בוגר/ת תואר – חובה.

- ניסיון בניהול צוות וניהול פרויקטים – חובה.

- יכולת קבלת החלטות ויכולת עבודה עצמאית.

- יכולת ארגון וניהול משימות.

- יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

- יצירתיות וחדשנות.

- יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.

- תודעת שירות גבוהה.

- יחסי אנוש מעולים.

- אוריינטציה טכנולוגית.

פרטי המשרה:

- היקף המשרה – 120 שעות בחודש – לפחות 4 ימי עבודה בשבוע בשעות גמישות.

- שכר – 38 ₪ לשעה.

- תחילת עבודה מיידית.

- העבודה הינה בכפיפות לס. יו"ר האגודה.

- העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה - המרכז פתוח בימים א'-ה', בין השעות 9:00-17:00.

ניתן להגיש מועמדות עד ה-23.6.2021, לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון

למחלקת רווחה ומעונות באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה רכז/ת אירועים ומלגאים
פורסם ב: 04/05/2021
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

· בניית קהילה סטודנטיאלית במעונות הסטודנטים והסטודנטיות השונים וניהול ועד דיירים פעיל.

· ארגון והפקת אירועי תרבות, הווי ורווחה בתוך המעונות.

· ניהול וקידום פרויקטים ליצירת חיי קהילה בתוך המעונות.

· ניהול והובלת צוות מלגאים בתוך המעונות – כולל ליווי והדרכה שוטפת.

· מתן מענה לפניות של דיירי ודיירות המעונות, מתן ייעוץ והכוונה לגורמים המטפלים הרלוונטיים בכל סוגיה (אוניברסיטה/הנהלת המעונות), מעקב שוטף אחר הטיפול בפניות ודיווח למנהלת המחלקה.

· ניהול קשר יזום ורציף עם דיירי ודיירות המעונות, קידום יוזמות סטודנטיאליות, איתור בעיות רוחביות במעונות הדורשות התערבות, טיפול וקידום פתרונות.

· התנהלות שוטפת מול ספקים ונותני שירות ומול גורמים שונים במעונות, באוניברסיטה ובאגודה.

· ניהול פרויקט פנים-מחלקתי מתמשך לפי צרכי המחלקה ולפי חלוקת העבודה של מנהלת המחלקה.

· השתתפות וסיוע לראש המחלקה בביצוע יוזמות, אירועים ופעילויות, לפי הצורך.

· השתתפות בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה ו/או האגודה.

 

דרישות התפקיד:

· סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב – חובה.

· דייר/ת מעונות – יתרון.

· ניסיון בהפקת אירועים וניהול פרויקטים – חובה.

· אוריינטציה חברתית ורצון להיות מעורב/ת ומוביל/ה בקהילה - חובה.

· יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

· יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות.

· יצירתיות, חדשנות ויכולת הוצאה לפועל של רעיונות.

· יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.

· אחריות, סדר וארגון.

· תודעת שירות גבוהה.

· יחסי אנוש מעולים.

פרטי המשרה:

· היקף המשרה – 75 שעות בחודש (לפחות 3 ימי עבודה בשבוע – בשעות גמישות).

· נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות, במידת הצורך.

· שכר – 33 ₪ לשעה.

· תחילת עבודה מיידית.

· העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.

ניתן להגיש מועמדות עד תאריך ה-13.06.2021, לדוא"ל: HR@student.co.il, בציון שם המשרה.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון

ליחידת התפעול באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת של תל אביב דרוש/ה רכז/ת רכש
פורסם ב: 19/05/2021
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

· ניהול מערך הרכש והציוד של האגודה – הזמנת ציוד, ריכוז הצעות מחיר, ניהול מחסנים ומלאי ציוד האגודה וכדומה.

· ניהול ותפעול נכסי האגודה (מתחם אירועים, מקלחות רוכבים, מרכז למידה, מועדוני רווחה ועוד) בשיתוף גורמי פנים וחוץ באגודה.

· התנהלות שוטפת מול ספקים, נותני שירות, גורמים באגודה וגורמים שונים באוניברסיטה.

· מתן סיוע לוגיסטי ותפעולי למחלקות האגודה השונות ולנציגי החוגים בהפעלת מפגשים ואירועים.

· הובלת אירועי הדגל של האגודה מבחינת רכש ולוגיסטיקה (אירועי פתיחת שנה וכדומה).

· קידום פרויקטים חדשים ושיפור השירותים הקיימים תוך הבנה של הצרכים הסטודנטיאליים.

· פתרון בעיות אחזקה (חשמל, בינוי וכדומה) מול גורמים באגודה ובאוניברסיטה.

· אחריות על תקינות הציוד המשרדי, בדגש על מדפסת האגודה.

· השתתפות וסיוע למנהלת היחידה בביצוע תפקידיה ומשימותיה ובביצוע פרויקטים מחלקתיים, לפי הצורך.

· השתתפות בפעילויות משתנות ואירועים של היחידה והאגודה.

דרישות התפקיד:

· יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

· יכולת עבודה עצמאית.

· יכולת ניהול זמן וניהול משימות.

· יכולת עבודה תחת מגבלת זמן.

· אחריות, סדר וארגון.

· יצירתיות ויכולת הוצאה לפועל של רעיונות.

· יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.

· יחסי אנוש מעולים.

· תודעת שירות גבוהה.

· רישיון נהיגה בתוקף – חובה.

· נכונות לעבודה פיזית קלה, במידת הצורך.

פרטי המשרה:

· היקף המשרה - 85 שעות בחודש – לפחות 3 ימים בשבוע, בשעות גמישות.

· שכר – 35 ₪ לשעה.

· תחילת עבודה מיידית.

· העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.

ניתן להגיש מועמדות עד תאריך ה-23.6.2021, לדוא"ל: Hr@student.co.il בציון שם המשרה.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון

למחלקת הסברה ופרסום באגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה מנהל/ת תוכן
פורסם ב: 26/05/2021
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

· תפעול מערכת הניוזלטר של האגודה - תכנון פרסומי, יצירת תוכן קריאייטיבי, איסוף תכנים רלוונטיים, הוצאה לפועל של קמפיינים, הפצת דיוור לסטודנטים/ות ועוד.

· סמכות קריאטיבית בניסוח תכנים ובעיצוב המעטפת הפרסומית של האגודה, כולל יצירת וניהול קמפיינים במדיות האגודה השונות ועוד.

· עבודה שוטפת מול מחלקות שונות באגודה, חברות הבת שלה וכן נציגי/ות החוגים השונים לתיאום מעטפת פרסומית.

· מתן מענה שוטף לפניות המתקבלות בניוזלטר.

· מתן סיוע למנהל המחלקה ולרכזי המחלקה בביצוע פרויקטים שונים, במידת הצורך.

· השתתפות וסיוע בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה והאגודה.

 

דרישות התפקיד:

· סטודנט/ית או בוגר/ת תואר בתחום לימודים הרלוונטי לתפקיד (יתרון ללומדים/ות באונ' ת"א) – חובה.

· ניסיון בכתיבת תוכן יצירתי – חובה.

· שליטה בדיסציפלינות דיגיטליות שונות – חובה.

· חשיבה קריאטיבית, יצירתיות וחדשנות.

· יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.

· יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

· סדר, ארגון ותשומת לב לפרטים הקטנים.

· יכולת עבודה עצמאית ויכולת עבודה בצוות.

· יכולת ניהול זמן וניהול משימות.

· תודעת שירות גבוהה.

· יחסי אנוש מעולים.

 

פרטי המשרה:

· היקף המשרה – 80 שעות בחודש.

· זמינות ל-3 ימי עבודה בשבוע לפחות, בשעות גמישות.

· שכר – 33 ₪ לשעה.

· תחילת עבודה מיידית.

· העבודה הינה במשרדי האגודה באוניברסיטת תל אביב.

 

ניתן להגיש מועמדות עד ה-13.6.2021, לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון

לאגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה דובר/ת
פורסם ב: 26/05/2021
תאור המשרה

הגדרות התפקיד

· ניהול התדמית הציבורית ואסטרטגיית הדוברות והמיתוג של האגודה.

· גיבוש תכנית עבודה לשיווק והעברת מסרי האגודה ופעילותה לידיעת ציבור הסטודנטים והסטודנטיות ואמצעי התקשורת השונים.

· גיבוש אסטרטגיה תקשורתית - התנהלות מול גופי תקשורת, יצירת סיקור תקשורתי ויחסי ציבור, מתן תגובות לפרסומים שונים וייצוג האגודה באמצעי התקשורת.

· ניסוח הודעות ומסרים, כגון, ניסוח ניירות עמדה לקראת דיונים ואירועים סטודנטיאליים, ניסוח נאומים לטקסים אוניברסיטאיים, ניסוח מסמכי מסרים ייעודיים לנציגי הסטודנטים והסטודנטיות במועצת האגודה, ניסוח דף עדכונים לישיבות מועצה, כתיבת ניוזלטר פנים ארגוני לעיון עובדי ועובדות האגודה ועוד.

· כתיבת מסמכי היערכות אופרטיבית ובניית בנק פרסומים לתרחישי קיצון וחירום אוניברסיטאיים וסטודנטיאליים.

· כתיבת פרוטוקולים בישיבות הנהלה ואחריות על תיאום קלדן/ית חיצוני לישיבות מועצה.

· הכנת גורמים בתוך האגודה לחשיפה תקשורתית, כגון, נאומים, ראיונות ועוד.

· מתן דגשים בתחום העריכה והשפה לכלל עובדי ועובדות ובאגודה ועיצוב מענה רשמי לפניות מורכבות.

· ניהול קשר שוטף עם גורמים שונים בתוך האגודה, גורמים חיצוניים בעולם התקשורת וגורמים בתחום הדוברות באגודות אחרות.

 

דרישות התפקיד

· סטודנט/ית משנה ב' ומעלה או בוגר/ת תואר באוניברסיטת תל אביב – חובה.

· ניסיון והיכרות עם עולם התקשורת ותחום הדוברות – חובה.

· היכרות עם הקהל הסטודנטיאלי – חובה.

· יכולת ניסוח רהוטה ויכולת ביטוי ברמה גבוהה, הן בכתב והן בעל-פה.

· יוזמה אישית, מוטיבציה ויכולת הנעה פנימית.

· חשיבה קריאטיבית וחדשנית.

· ראייה רחבה וארוכת טווח.

· חשיבה ביקורתית ואנליטית.

· יכולת קבלת החלטות.

· ביצוע משימות תחת אילוצי זמנים.

· יכולת הצגה בפני קהל.

· ייצוגיות.

· יחסי אנוש מצוינים.

· נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות, במידת הצורך.

 

פרטי המשרה

· התפקיד הינו בכפיפות ישירה ליו"ר האגודה ובשיתוף פעולה עם רמ"ח הסברה ופרסום.

· היקף המשרה – 90 שעות בחודש (לפחות 4 ימי עבודה בשבוע, בשעות גמישות).

· שכר – 38 ₪ לשעה.

· תחילת עבודה מיידית.

· העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.

 

ניתן להגיש מועמדות עד תאריך ה-23.6.2021 לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף את המסמכים הבאים:

1. קורות חיים.

2. מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

3. מענה לשאלון האישי המצורף:

 

שאלון למועמד/ת למשרת דובר/ת

1. אתמול בערב פורסמה בחדשות YNET ידיעה לפיה בקרוב יתקיים אירוע בהפרדה מגדרית באולם סמולרש שבאוניברסיטת תל אביב.

נסח/י תגובה מטעם אגודת הסטודנטים והסטודנטיות לידיעה.

2. בעקבות פערים לוגיסטיים הוחלט לסגור את פינות הקפה של האגודה הפזורות ברחבי הקמפוס. במקומן, תציב האגודה מכונות אספרסו, אולם, הסטודנטים והסטודנטיות יצטרכו להביא כוסות מהבית.

מה תהיה עצתך המקצועית לאגודה במקרה זה שעלול במידה רבה מאוד להתפתח למשבר?

3. בחודש דצמבר, מתקיימות בחירות למועצת האגודה. משנה לשנה התחרות יורדת ופחות סטודנטים וסטודנטיות מגישים/ות מועמדות. האגודה מתכננת לצאת בקמפיין לשיווק תפקיד הנציג/ה והבחירות למועצה.

נסח/י 3 דרכים / אסטרטגיות לקמפיין השיווק הנ"ל.

למרכז השירות של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת של תל אביב דרוש/ה נציג/ת שירות
פורסם ב: 31/05/2021
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

· איוש דלפק השירות של האגודה ומתן מענה שוטף לפניות של סטודנטים וסטודנטיות – מענה פרונטאלי ומענה באמצעי התקשורת השונים – טלפון, וואטסאפ ומיילים.

· מתן מידע לסטודנטים ולסטודנטיות אודות השירותים, ההטבות והפעילויות השונות של האגודה.

· יצירת קשר בין הסטודנטים/ות הפונים/ות לבין הגורמים הרלוונטיים בתוך האגודה.

· מכירת מוצרי הדלפק, השאלת ציוד וכדומה.

דרישות התפקיד:

· תודעת שירות גבוהה.

· יחסי אנוש מצוינים.

· יכולת עבודה עצמאית.

· אחריות, סדר וארגון.

· יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

· יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה.

· אוריינטציה טכנולוגית.

פרטי המשרה:

· היקף המשרה – 90 שעות חודשיות.

· העבודה הינה במשמרות בשעות גמישות – מרכז השירות פעיל בימים א'-ה' בין השעות 9:00-17:00, כאשר נדרשת זמינות ל- 3 משמרות לפחות.

· שכר - 33 ₪ לשעה.

· תחילת עבודה מיידית.

· העבודה הינה ממרכז השירות באוניברסיטה.

ניתן להגיש מועמדות עד ה-23.6.2021, לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. מערכת שעות או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון

למרכז הלמידה "המבחנה" של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה פקיד/ת קבלה זמני/ת
פורסם ב: 31/05/2021
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

• איוש עמדת הקבלה במרכז הלמידה.

• מעקב אחר איוש כיתות הלימוד על פי מערכת הזמנת החדרים.

• השאלת ציוד לימודי לסטודנטים ולסטודנטיות הנוכחים/ות בחדרי הלימוד.

• אחריות על הסדר והארגון בחדרי הלימוד ופינת הקפה.

 

דרישות התפקיד:

• סטודנט/ית או בוגר/ת תואר ראשון (יתרון ללומדים/ות באונ' ת"א).

• תודעת שירות גבוהה.

• אחריות, סדר וארגון.

• יוזמה אישית.

• יחסי אנוש מעולים.

• יכולת עבודה עצמאית.

• יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה.

 

היקף המשרה:

• היקף המשרה – כ-100 שעות בחודש.

• משרה זמנית - החל מיום ראשון ה-20.6.21 ועד יום חמישי ה-29.7.21.

• ימים א'-ה' בין השעות 9:00-14:00 (אופציה ל-9:00-16:00).

• שכר - 33 ₪ לשעה.

 

קורות חיים יש להעביר לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון

ל"נכס", חברת הבת של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות של אוניברסיטת תל אביב, דרוש/ה כרזן/ית
פורסם ב: 09/06/2021
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

· ניהול שטחי הפרסום והשיווק של האגודה ברחבי הקמפוס.

· תליית שלטים ומודעות בלוחות המודעות ברחבי הקמפוס.

· התנהלות שוטפת מול המעצבת הגרפית של האגודה ולקיחת חומרים ושילוט לתלייה.

· התנהלות שוטפת מול מחלקת הסברה ופרסום לגבי החומרים המיועדים לפרסום.

דרישות התפקיד:

· סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב – יתרון.

· אחריות, סדר וארגון.

· יכולת למידה מהירה תוך כדי עבודה.

· יכולת עבודה עצמאית.

· יוזמה אישית.

· תודעת שירות גבוהה.

· יחסי אנוש מעולים.

פרטי המשרה:

· היקף המשרה - 50 שעות בחודש.

· לפחות 2 ימי עבודה בשבוע – שעות גמישות.

· שכר – 33 ₪ לשעה.

· תחילת עבודה מיידית.

· ההעסקה הינה על ידי חברת הבת של האגודה 'נכס'.

 

ניתן לשלוח קורות חיים עד ה-24.6.21 לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון

משרות כללי
דרושים/ות סטודנטים/יות לליווי קורסים
פורסם ב: 22/06/2020
תאור המשרה

דרושים/ות סטודנטים/יות לליווי קורסים

*עבודה גמישה ונוחה לפי שעות

אפשרות למשמרות בוקר, ערב וימי שישי

 

· רמה אישית גבוהה מאוד

· בעל/ת יוזמה, דייקנות, יכולת אלתור ותודעת שרות מפותחת

· יכולת טכנית

 

מגורים בתל אביב והסביבה הקרובה

 

קו"ח למייל:Dolfin@magid.org.il

התכנית החברתית "אוניברסיטה בעם" באוניברסיטת תל אביב, מחפשת רכז.ת לניהול צוות
פורסם ב: 13/01/2021
תאור המשרה
את.ה בתחילת הדרך ומחפש.ת מקפצה מקצועית בתחומי שינוי חברתי והדרכה? משרת החלומות שלך כאן!
 
עבור התכנית החברתית באוניברסיטת תל אביב, דרוש.ה רכז.ת לניהול צוות של 8 מדריכים, ניהול הקשר עם גורמים קהילתיים שונים, והובלת תהליכי למידה עבור הסטודנטים והתלמידים שלנו.
העבודה במסגרת חצי משרה כעובד.ת באוניברסיטת תל אביב, בשכר 3,000 ש"ח עבור 100 שעות חודשיות (פלוס נסיעות וזכויות סוציאליות בהתאם לנהלי העסקה של אונ' ת"א).
 
פרטים ודרישות תפקיד: https://cutt.ly/xjdEiSs
ניתן גם ליצור קשר במייל: einav@unibaam.org.il
תאריך אחרון להגשת מועמדות- 24.01.2021
מוזמנים לצפות בסרטון אחד שאומר הכל....
 
חברה מובילה בתחום הסיעוד מחפשת בוגרים ובוגרות תואר בעבודה סוציאלית למגוון משרות
פורסם ב: 13/01/2021
תאור המשרה

דרושים/ות מנהלי/ות לסניפים:

חיפה/ רחובות/ נוף הגליל

חברה המובילה בתחום הסיעוד והשירות לגיל השלישי מחפשת אותך!

עבודה מול הגיל השלישי, בני משפחות, גורמי רווחה, עבודת שטח ומשרד.
ניהול צוות עובדים, עמידה ביעדי איכות וצמיחה, בקרות איכות, גיוס ושימור עובדים,
מתן שירות איכותי וטיפול בלקוחות, פיתוח קשרי קהילה וגיוס לקוחות.

דרישות

יכולת הנעת עובדים, ייצוגיות, כושר ביטוי בכתב ובע"פ.
תואר בעבודה סוציאלית /סיעוד /גרונטולוגיה - יתרון.
ניסיון ניהולי - חובה.
ניסיון במכירות - יתרון.
רישיון נהיגה - חובה.
תואר אקדמי - חובה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 ___________________________________________________________________________

דרושים/ות עובדים/ות סוציאליים/ות לסניפים:

חולון/ באר שבע/ חיפה

עבודה מאתגרת בתחום הזקנה, קשר עם קשישים ובני משפחותיהם,

התערבויות, מיפוי צרכים, מיצוי זכויות הקשיש והעובד, פיתוח קשרי קהילה, הדרכת עובדים.

ü      הדרכה מקצועית תינתן ע"י החברה!

ü      תנאים טובים למתאימים!

ü      גמישות בהיקף משרה!

דרישות:

תואר ראשון בעבודה סוציאלית/ סיעוד/גרונטולוגיה- חובה

רישיון נהיגה- חובה

ניידות- חובה.

 

להגשת מועמדות: ilona@matan-il.com

מתאמות מחקרים קליניים, מיגוון משרות מלאות
פורסם ב: 13/01/2021
תאור המשרה

מתאמות מחקרים קליניים, מיגוון משרות מלאות

עבודה מעניינת מאתגרת מלמדת ובעלת סיפוק אישי גבוה.

הארגון: יחידת מחקרים קליניים – המערך האונקולוגי, בי"ח איכילוב

קו"ח מישרה מס' 331 במייל @tlvmc.gov.ilhr_onco

התפקיד:

עבודת תיאום מחקרים קליניים בינלאומיים בתחום הסרטןתיאום בין יוזם המחקר, חוקרים/רופאים, מטופלים, ואנשי מקצוע רלוונטיים במוסד.

טיפול בחולי המערך האונקולוגי המתנדבים למחקרים הקליניים.

אחריות על ביצוע ,ניהול, מעקב ובקרה על ניסויים קליניים, בכפוף לפרוטוקולים שאושרו ע"י ועדת האתיקה ומשרד הבריאות, תוך שמירה על זכויות המטופלים.

דרישות:

· תואר ראשון BSc ביולוגיה/ מדעים/ תזונה/ כימיה/ סיעוד וכדומה.

· GCP חובה

· אנגלית רמה גבוהה

· מיומנויות מחשב מצויינות

· יחסי אנוש ותקשורת בינאישית גבוהים

· נכונות לתקופת העסקה ממושכת

· סדר וארגון גבוהים אחריות אישית

· ניהול עבודה עצמאית יכולת לימוד עצמי גבוהה נעים/ה הליכות

· מנומס/ת יכולת לעבודת צוות קבלת סמכות

· יתרון- תואר שני/ CRA

 

 

מוזיאון ה''הגנה'' מחפש מדריכים ומדריכות
פורסם ב: 13/01/2021
תאור המשרה

מחפש/ת עבודה כבר בזמן הלימודים?

רוצה לעבוד עם אוכלוסיות מגוונות בעבודה מלאת שליחות וערך מוסף?

מוזיאון ההגנה מחפש מדריכים ומדריכות.

אנו מחפשים סטודנטים וסטודנטיות למשרה של 120 שעות חודשיות- מתאים למדריכים/ות מנוסים/ות ולכאלו המעוניינים/ות להכנס לתחום ההדרכה כאחד.

לפרטים נוספים:

בטלפון- 03-5608624

במייל- hagana_hazmanot@mod.gov.il

למרכז להוראה פרטית בצפון ת"א ,מחפשים מורים/ות להכנה לבגרות במקצועות ספרות, תנ"ך, לשון, פיזיקה ומדעי המחשב
פורסם ב: 19/01/2021
תאור המשרה

אוהבים/ות ללמד? מרגישים/ות שתחום החינוך בוער בכם/ן? תצטרפו אלינו!

למרכז להוראה פרטית בצפון ת"א ,מחפשים מורים/ות להכנה לבגרות במקצועות ספרות, תנ"ך, לשון, פיזיקה ומדעי המחשב.

הלימודים נערכים בכיתות לימוד קטנות, בשעות הבוקר ואחה"צ.

זמינות ל-50%-80% משרה.

מתאים לסטודנטים/ות

דרוש ניסיון קודם בהדרכה או עבודה עם בני נוער.

בואו לקחת חלק במינוף החינוך בישראל! הכשרה עלינו!

המשרה מיודעת לנשים וגברים כאחד.

לשליחת קורות חיים – giyus@rkariv.co.il

דרושים/ות מדריכים/ות מנוסים/ות לקורסי הכנה למבחני קבלה ללימודי רפואה בחו''ל
פורסם ב: 19/01/2021
תאור המשרה

דרושים/ות מדריכים/ות מנוסים/ות לקורסי הכנה למבחני קבלה ללימודי רפואה בחו''ל

קורסי ההכנה הינם למבחני קבלה ללימודי רפואה בחו"ל ודרושים/ות מדריכים/ות למקצועות הכימיה, ביולוגיה, אנטומיה, פיזיולוגיה, פיזיקה ומתמטיקה.

העבודה נעשית במשרדי החברה באזור הבורסה ברמת גן (קרוב מאוד לרכבת תל אביב מרכז), וישנם קורסי בוקר וקורסי ערב כך שהשעות גמישות.

לפרטים נוספים מוזמנים ומוזמנות לפנות לשי - 0507008651

 

דרוש/ה סטודנט/ית לצוות פיתוח מערכות השקיה
פורסם ב: 19/01/2021
תאור המשרה

תחומי אחריות/תהליכים מרכזיים/משימות:

• תכנון בדיקות וניסיונות לפיתוח ותמיכה במוצרים חדשים

• ניתוח תוצאות והסקת מסקנות

• השתתפות בפיתוח מוצרים חדשים

 

דרישות התפקיד:

• יכולת אנליטית והנדסית גבוהה יכולת ניתוח והסקת מסקנות

• ניסיון בעבודה עם הידיים ובהפעלת כלי עבודה

• יכולת למידה עצמית ועקומת למידה מהירה

• עצמאות

• Hands on

• חוש טכני מפותח

• יכולת עבודה פיזית במעבדה במפעל ובשטח

• יכולת עבודה בצוות

• שליטה באופיס ובסוליד-וורקס

• אנגלית ברמה גבוהה – קריאה, דיבור וכתיבה - יתרון

• ניסיון עם מערכות השקיה \ חקלאות - יתרון

• יכולת לחבר ולקרוא דוחות ברמה גבוהה -יתרון

• סטודנט לתואר ראשון בהנדסת מכונות שנה שלישית/רביעית.

 

לפרטים נוספים והגשת מועמדות: https://app.linkatch.com/r/companies/netafim/jobs/HkRlOaK6w

 

דרוש/ה משלב/ת לילד בכיתה א'
פורסם ב: 21/01/2021
תאור המשרה

לילד מתוק מאוד בכיתה א׳ בבית ספר בבלי עם בעיות רגשיות והפרעות קשב דרושה משלבת חמה ומכילה 25 ש״ש 5 ימים בשבוע.

העסקה דרך העירייה ותוספת תשלום למתאימה (סה"כ 40 ₪ לשעה)

המשרה בתל אביב.

לפרטים נוספים: מיכל 054-7766121

 

דרושות/ים משגיחים/ות
פורסם ב: 02/02/2021
תאור המשרה

אוניברסיטת תל אביב לנוער מגייסת משגיחי בחינות לתכניות המצוינות.

דרישות התפקיד:

 

1. נוכחות והשגחה במבחנים שיתקיימו בין התאריכים: 19.2-3.3.21 .

בכל שבוע יתקיימו בין 2-4 מועדים.

2. המבחנים יתקיימו בשעות הבוקר ואחה"צ באופן פיזי באוניברסיטת תל אביב

(שעות מדויקות ימסרו בהמשך).

3. עדיפות למשגיחים זמינים בכל/רוב התאריכים בתקופה הנ"ל.

4. מעל גיל 18.

5. יכולת קריאה ודיבור שוטפים

***ייתכן ויתקיים מבחן מקוון ביום מרוכז אחד בסוף פברואר***

 

שכר לשעת עבודה: 39 ש"ח

 

הגשת קו"ח למייל: dafnaga@tauex.tau.ac.il

לחוויה הישראלית דרושים/ות מדריכים/ות לעבודה עם קבוצות סטודנטים/יות מחו''ל
פורסם ב: 08/03/2021
תאור המשרה

לחוויה הישראלית דרושים/ות מדריכים/ות לעבודה עם קבוצות סטודנטים/יות מחו''ל בתכנית התמחות בירושלים, תל אביב וחיפה. אורך התוכנית כשמונה שבועות בן החודשים יוני-אוגוסט. התפקיד כולל ליווי חינוכי ולוגיסטי של המשתתפים במהלך שהותם בארץ, ללא לינה עם הקבוצה. 

המדריכים מהווים דמות משמעותית ביותר בחווייתם של משתתפי התוכנית. 

תחומי האחריות בתפקיד כוללים:

-תמיכה וליווי אישי של המשתתפים מקליטה ועד לסיום.

-העברת פעילויות חינוכיות וחברתיות במהלך התוכנית ובימי החינוך. 

-הובלת תהליך קבוצתי ותהליך אישי.

- אחריות לוגיסטית בשטח ויכולת ניהול מספר משימות במקביל. 

-יכולת התנהלות בצוות והתמודדות עם נותני שירות. 

-נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות. 

דרישות:

-אנגלית- חובה. שפת אם או ברמה גבוהה מאוד.

-בעלי תואר ראשון- יתרון.

-מגורים בתל אביב/חיפה/ירושלים והסביבה- חובה.

-ניסיון בהדרכה ובבניית תכנים חינוכיים- חובה.

-יכולת פתרון בעיות, עמידה מול קבוצה, העברת מסרים חינוכיים ויצירת דינמיקה קבוצתית. 

-בעלי יכולת ארגון, יעילות ותפוקה ברמה גבוהה

-היכרות עם יהדות התפוצות, היכרות של קהילות יהודיות בעולם ותוכניות חינוכיות בארץ.

-נכונות לעבוד בצוות.

-בעלי אנרגיות, חיוביות, הופעה ויצוגיות.

-יחסי אנוש מצויינים, אחריות, ראש גדול, יצירתיות, יוזמה 

- יכולת עמידה במשימות לוגיסטיות וניהוליות.

יש לשלוח קו''ח למייל: iexonward@gmail.com בציון 'משרת מדריך'. 

רק פניות מתאימות תעננה

דרוש/ה סטודנט/ית לאגף תכנון תקצוב ותמחור במשרד הבריאות
פורסם ב: 11/03/2021
תאור המשרה

אז מה הסטודנטים/יות שלנו עושים/ות?

-השתלבות בעבודת משרד הבריאות להתמודדות עם נגיף הקורונה
-השפעה על האסטרטגיה של משרד הבריאות בהווה ובעתיד
-ממשק עם ראשי המערכת וגורמים בכירים בה
-עיסוק בסוגיות הבוערות על סדר היום החברתי-כלכלי
-ניהול והשפעה על הקצאת המשאבים במערכת הבריאות
-בחינת ויישום מדיניות המשרד באמצעות מודלים כלכליים
-מוזמנים לקרוא עוד על פעילות האגף בקישור
 

בהתאם להוראות נציבות שירות המדינה היקף משרת סטודנט מלאה הינו לפחות 96 שעות ועד 120 שעות בחודש

העבודה במטה משרד הבריאות בירושלים (בכניסה לעיר)

עדיפות לסטודנטים לכלכלה, חשבונאות או הנדסת תעשייה וניהול עם יתרת לימודים של שנתיים

להגשת מועמדות למרכז באתר הנציבות: #https://ejobs.gov.il/gius/search

מכרז פומבי 86826

דרושים/ות למשרת סטודנט פקידי לובי לחברת הייטק בהרצליה
פורסם ב: 11/03/2021
תאור המשרה

לחברת הייטק בהרצליה (גליל ים), דרושים/ות למשרת סטודנט פקידי לובי לעבודה במשמרות: ערב 17:30-00:00 לילה 00:00-08:30 וסופי שבוע.

ניתן לפנות למייל hr@raamsecurity.co.il   או טלפון  09-9558808

 

 

לשלוחת תל אביב- נאות אפקה של מכון מגיד דרושים/ות סטודנטים/יות לליווי קורסים
פורסם ב: 11/03/2021
תאור המשרה

דרושים/ות סטודנטים/יות לליווי קורסים

-עבודה גמישה ונוחה לפי שעות

-אפשרות למשמרות בוקר, ערב וימי שישי

 

· רמה אישית גבוהה מאוד

· בעל/ת יוזמה, דייקנות, יכולת אלתור ותודעת שרות מפותחת

· יכולת טכנית

 

מגורים בתל אביב והסביבה הקרובה

 

קו"ח למייל: Dolfin@magid.org.il

משרת סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב
פורסם ב: 22/03/2021
תאור המשרה

למרכז התמיכה של אגף מחשוב וטכנולוגיות מידע דרוש/ה תומך/ת,

לתמיכה בתחומי המחשוב באוניברסיטת תל אביב:

(דוא"ל, גישה מרחוק, ספריות, קודים, סיסמאות ועוד)

המוקד פעיל בימים ראשון עד חמישי,  משעה 08:30 עד שעה 18:30.

המשרה בהיקף של 90 שעות חודשיות, במשמרות גמישות.

הכשרה תינתן במקום.

פרטים ניתן לברר אצל רמי, 054-2150555

יש לשלוח קורות חיים לכתובת: rami@tauex.tau.ac.il

 

דרוש/ה מורה פרטי/ת (סטודנט/ית) ללימוד מתמטיקה
פורסם ב: 22/03/2021
תאור המשרה

דרוש/ה לשלוש תלמידות בכיתה ט סטודנט/ית למתן שיעורים פרטיים במתמטיקה (לכל אחת מהן בנפרד), באופן קבוע במהלך השנה עם אפשרות להמשך לימוד בקיץ.

רמת הלימוד היא 5 יחידות לימוד במסלול מואץ.

עדיפות לביצוע הלימוד בביתנו בהרצליה.

למעוניינים נא להתקשר 0587807720 - יפעת

דרושים/ות עובדי/ות שירות לקוחות לדלפק קבלה במרכז הספורט באוניברסיטת תל אביב.
פורסם ב: 06/04/2021
תאור המשרה

אופי העבודה:

מענה פרונטאלי וטלפוני ללקוחות החברה והפנייה למחלקות הרלוונטיות

מכירת שירותים ומוצרי החברה כמו כרטיסים לבריכה/ כרטיסים לאירועי תרבות/ חוגים וכדומה

עבודה עצמאית ברובה

 

דרישות התפקיד:

אנו מחפשים אותך עם החיוך על הפנים, בעל תודעת שירות גבוהה, תקשורת בינאישית טובה, רצינות ואחריות

יכולת לעבוד בסביבת עבודה דינאמית ותוססת מול קהל מגוון

נדרשת יכולת להתנהלות כספית – עבודה מול קופה

יכולת לעבודה בסביבת עבודה ממוחשבת

 

משמרות:

אנו מחפשים עובדים למהלך השבוע ימים א' עד ה' בין השעות 14:00 עד 21:00 , ימי שישי 06:00-13:00 + נכונות להחלפות מעת לעת + סופי שבוע.

 

תנאים:

שכר שעתי + תנאים סוציאליים


יצירת קשר:

קורות חיים יש לשלוח service@tausc.co.il

רק פניות רלוונטיות יענו

למחקר פורץ דרך בתחום הרפואה המותאמת אישית המתנהל בימים אלו דרושים/ות סוקרי/ות שטח
פורסם ב: 06/04/2021
תאור המשרה

למחקר פורץ דרך בתחום הרפואה המותאמת אישית המתנהל בימים אלו דרושים סוקרי שטח

במסגרת התפקיד: גיוס משתתפים למחקר, הגעה למשתתפים והחתמה על טפסים, שימור המשתתפים למשך כל תקופת המחקר.

דרישות התפקיד:

נייד/ת ובעל/ת רכב - חובה

יחסי אנוש טובים

זמינות ונכונות לשעות נוספות 

מתאים לסטודנטים

ניסיון בתחום המחקר/שירות לקוחות- יתרון

 

לפרטים נוספים ושליחת קורות חיים

דרוש/ה מנכ"ל/ית לאקסטרא - מרכז הקורסים של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטת תל אביב -
פורסם ב: 20/04/2021
תאור המשרה

'אקסטרא' הינה חברה לתועלת הציבור (חל"צ) בבעלות מלאה של אגודת הסטודנטים והסטודנטיות באוניברסיטת תל אביב. החברה פועלת ליצירת מערך תמיכה אקדמי לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב ולהנגשה של קורסי הכשרה מעשית וקורסי הכנה לתארים מתקדמים. מטרת החברה הינה להנגיש את השירותים הללו ברמה הגבוהה ביותר ובמחירים הזולים ביותר, על מנת להקל על סטודנטים באוניברסיטת תל אביב ולסייע להם להתקדם ולהתפתח, הן בעולם האקדמי והן בשוק התעסוקה.

 

הגדרות תפקיד:

- ניהול החברה על כל המשתמע מכך

· בנייה, ניהול וביצוע מעקב אחר תקציב החברה.

· ניהול ההון האנושי של החברה – מנהלים/ות ועובדים/ות.

· בנייה ומעקב התקדמות אחר ביצוע תכניות עבודה ע"ב מטרות החברה - ועמידה ביעדים.

· עבודה מול דירקטוריון החברה - דיווח, שיתוף והוצאה לפועל של ההחלטות המתקבלות.

· ניהול מערך השיווק של החברה - לידים, המרות, מכירות וטיוב תהליכים.

- ניהול, הרחבה ופיתוח של המערך האקדמי של החברה - פיתוח כלים חדשים וטיוב כלים קיימים במטרה להקל על סטודנטים וסטודנטיות להצליח בתואר.

- ניהול, הרחבה ופיתוח של מערך הקורסים המקצועיים של החברה - טיוב והגדלה של המערך במטרה להנגיש ידע רלוונטי להשתלבות בשוק העבודה.

- הגדלת הכנסות החברה מלקוחות חיצוניים לאוניברסיטה.

- ניהול הקשר מול הגורמים הרלוונטיים באוניברסיטת תל אביב - הנהלה, מזכירות אקדמית, דיקאנים וראשי מנהל, מנהלים ורכזים של התכניות השונות במוסד וכדומה.

 

דרישות תפקיד:

- תואר ראשון – חובה.

- תואר שני – יתרון.

- בעל/ת יכולת קבלת החלטות ועבודה עצמאית.

- יכולת תכנון, דייקנות וערנות לפרטים.

- יכולת ארגון וניהול משימות.

- חשיבה אנליטית, ראייה רחבה ויכולת ניתוח.

- יכולת עבודה תחת לחץ ומגבלת זמן.

- תודעת שירות גבוהה.

- יחסי אנוש מעולים.

- ניסיון מקצועי - (תנאים חלופיים):

· בעל/ת ניסיון ניהולי של שנתיים לפחות במלכ"ר או ארגון בסדר גודל דומה לחברה - מחזור של כ-4 מיליון ש"ח, 10 עובדים/ות בנוסף על ספקים חיצוניים. לצורך זה תתאפשר חריגה של עד 20% מתחת לסדרי הגודל של העמותה (3.2 מיליון ₪, 8 עובדים/ות).

· בעל/ת ניסיון בניהול מערך קורסים רחב היקף הדומה בפעילותו לליבת פעילות החברה.

· בעל/ת רקע ניהולי בכיר בארגון/מוסד עם זיקה למערכת ההשכלה הגבוהה.

 

פרטי המשרה:

- 100% משרה ממשרדי החברה באוניברסיטת תל אביב.

- זמינות מיידית לכניסה לתפקיד.

- זמינות לראיונות בתאריכים 27-28.4.2021 וב-2.5.2021 במידת הצורך בהתאם להתקדמות הליך הבחירה.

- קורות חיים ניתן להגיש עד ליום שבת ה-24.4.2021 בשעה 22:00 לתיבת דוא"ל xtra_ceo@student.co.il בציון שם מלא בלבד בנושא ההודעה.

רק פניות מתאימות תענינה, סודיות מובטחת.

 

 

לפרטים נוספים והגשת מועמדות >> https://bit.ly/2QfXgCG

לאתר החברה >> xtra.student.co.il

Part-time Personal Assistant Required ASAP
פורסם ב: 28/04/2021
תאור המשרה

Semi-retired Board Director from UK seeking part-time to P.A. to work from his second home, based in Ramat Aviv.

 

This is a Temporary and can be a permanent position although the hours are flexible, between 5 and 10 hours per week, to assist also wife in computing skills as they travel throughout the year.

 

Job Description:

 

· Excellent knowledge of Apple Mac essential

· Previous experience at Board Director level would be helpful

· Excellent written and spoken English

· Strong I.T. skills – Word/outlook/excel/managing large contact database

· To be able to teach and improve my wife computing skills.

· Use of Apple Mac at own home advantageous for I chat, or Team Viewer, Skype

· Excellent organizational skills

· The ability to work independently

· Professionalism

· Commitment

· Discretion

· Reliability

 

Good salary negotiable depending on age and experience. Excellent references required.

 

Contact

Please email your C.V. with a covering letter, headed P.A. to CEO, clearly stating your availability to: elie.ishag@gmail.com

 

Applications will be treated in the strictest confidence and only those successful candidates chosen for an interview will receive a reply.

בארומה בית התפוצות אוניברסיטת תל אביב דרושים/ות מגוון בעלי/ות תפקידים
פורסם ב: 28/04/2021
תאור המשרה

לסניף ארומה בית התפוצות באוניברסיטת תל אביב

דרושים/ות עובדי/ות דלפק קופה, בריסטה, ועובדי/ות מטבח

שעות גמישות תנאים מצוינים

לפרטים נוספים:

עידן-0522224070

דרוש/ה כלכלן/ית מתחיל/ה לחברת נדל"ן גדולה בהרצליה פיתוח
פורסם ב: 28/04/2021
תאור המשרה

תיאור התפקיד:
עריכת דו"חות ליווי פיננסיים
אישורי תשלומים
מתן מענה ליזמים ולבנקים
סיורים בשטח מעת לעת
עבודה בצוותים

דרישות התפקיד:
השכלה אקדמית: כלכלה/מנע"ס
ניסיון תעסוקתי של עד כשנתיים בתחום נדל"ן / בנקאות / אשראי - יתרון
שירותיות גבוהה
ייצוגיות ויכולת תקשורתית גבוהה
העבודה במשרה מלאה
משרדינו ממוקמים בהרצליה פיתוח.

 
קו"ח למייל:  noamron.hr@gmail.com
לחברה יזמית וצעירה בתחום שמאות המקרקעין, דרוש/ה למשרת מזכירות/ אדמיניסטרציה לחצי משרה
פורסם ב: 28/04/2021
תאור המשרה

לחברה צעירה ויזמית בתחום שמאות המקרקעין, העוסקת בהוראת התחום לסטודנטים ושמאות בשוק החופשי, דרושה מזכירה לחצי משרה (עם אופציה להתפתחות) להשתלבות בצוות המשרד ולעבוד באווירה חדישה, יזמית ובראש גדול.

תחומי אחריות:

עבודת מזכירות, שירות טלפוני ופרונטאלי ללקוחות, תמיכה טכנית, תפעול מערכות טכניות, הכנת משלוחים ועזרה בצרכי המשרד.

דרישות:

מוטיבציה וראש גדול, שירותיות וייצוגיות

יכולת עבודה בצוות ובאופן עצמאי

יכולת למידת מערכות טכניות חדשות

סדר וארגון, ראייה מערכתית 

זיקה לתחום הנדל"ן- יתרון

זיקה לרשתות החברתיות- יתרון

*העבודה בפ"ת באזור סמוך לקניון הגדול, משרה חלקית.

*שכר שעתי 35 ש"ח.

 

 

*המשרה מיועדת לשני המינים באופן שווה
לשליחת קורות חיים-  info@mercaz-shamaut.co.il

 
 
דרוש/ה סטודנטית/סטודנט לאנגלית ברמת שפת אם ללמד שיעורים פרטיים שתי בנות (כיתות א' ו-ה')
פורסם ב: 28/04/2021
תאור המשרה

דרוש/ה סטודנטית/סטודנט לאנגלית ברמת שפת אם ללמד שיעורים פרטיים שתי בנות אחת בכיתה א והשנייה בכיתה ה. הבנות אמריקאיות וזקוקות לתגבור אנגלית על מנת לקדם אותן קדימה. 

אנחנו מתגוררים בתל אביב בשכונת כוכב הצפון.
לפרטים : דבי 
נייד: 0505454620
דרושים מאבטחים למעונות מילמן ולמעונות ברודצקי באוניברסיטת תל אביב
פורסם ב: 28/04/2021
תאור המשרה

- עבודה במשמרות

- אפשרות ללמוד במקום

- סביבת עבודה צעירה וכיפית

- המשמרות מותאמות לסטודנטים

דרישות: בוגרי צבא, יכולת שיחה באנגלית, עבודה במשמרות.

(מינימום 3 פעמים בשבוע, כולל סופי שבוע)

למעוניינים נא להתקשר אל דור במספר הטלפון: 050-833-3417 

 

דרוש/ה סטודנט/ית לכימיה או הנדסה כימית לחברה ברחובות
פורסם ב: 03/05/2021
תאור המשרה

לחברת מלודאה בתחום הננוטכנולוגיה הממוקמת בפקולטה לחקלאות,

דרוש\ה סטודנט\ית בעל\ת מוטיבציה רבה להשתלב בתעשייה וללמוד תחומים חדשים.

סטודנט לתואר ראשון במקצועות הכימיה, הנדסה כימית או הנדסת חומרים.

נדרשת הבנה טובה בתהליכים כימיים בסיסיים וניסיון במעבדות כימיה במהלך התואר.

תיאור התפקיד :

• עבודת מעבדה רטובה.

• עבודה טכנית מדוייקת על פי פרוטוקולים

• עבודה במחקר ופיתוח של מוצרים ותהליכים חדשים.

• תיעוד וביצוע ניסויי מעבדה בדיווחים אמינים, מדויקים ותמציתיי ם.

• תחילת עבודה מיידית.

• עבודה לפי שעות. זמינות למינימום יומיים בשבוע .

אנא שלחו קורות חיים למייל: info@melodea.eu

דרושה חוקרת למחקר PROGRESS: שיפור חוסן סייבר ארוך-טווח
פורסם ב: 10/05/2021
תאור המשרה

המרכז למחקר סייבר בינתחומי ע"ש בלווטניק באוניברסיטת תל אביב מגייס חוקרת בצוות המחקר היישומי PROGRESS. המחקר בהובלת ד"ר ליאור טבנסקי מפתח שיטות לשיפור חוסן סייבר ארוך-טווח. המודלים ושיטות העבודה שפיתחנו נועדו להבטיח תפקוד רציף של תשתיות חיוניות. הצוות הרב-תחומי מיישם את תוצרי המחקר במדינות מתפתחות ברחבי העולם, בפרויקטים המטיבים עם מאות אלפי אנשים.

תיאור התפקיד

* מחקר: ראיונות, סדנאות, שאלונים.

* מחקר: סקרי ספרות.

* מחקר: כתיבת מאמרים וניירות עמדה

יש אפשרות לקבל הכשרה מתקדמת במקצועות הגנת סייבר במהלך העבודה.

היקף: 50%-80%. התחלה: יולי 2021. מיקום: מרחוק ומקמפוס אוניברסיטת תל אביב.

דרישות התפקיד

· בעל תואר שני או שלישי במקצועות החברה, הרוח, מנהל עסקים או ההנדסה.

· כתיבה מעולה באנגלית – חובה.

· סקרנות ויכולת לחקור תחומים מגוונים – חובה.

· "ראש גדול", עצמאות בעבודה, יכולת לבצע מספר משימות בו זמנית – חובה.

· מוכנות לתקופות עבודה מאומצת – חובה.

o ניסיון תעסוקתי בייעוץ טכנולוגי או ארגוני – יתרון.

o ניסיון תעסוקתי בכתיבה טכנית, פדגוגית, שיווקית – יתרון.

o אנגלית שפת-אם – יתרון.

o ערבית, צרפתית או ספרדית – יתרון.

קו"ח אל ד"ר ליאור טבנסקי LiorT@tauex.tau.ac.il .

מכורים/רות לספורט? מגוון משרות במועדון הספורט של אוניברסיטת ת"א
פורסם ב: 10/05/2021
תאור המשרה

דרוש/ה יועץ/ת לימודים בקמפוס שיאים המרכז להסמכות בספורט ובתנועה, מועדון הספורט אוניברסיטת ת"א

תחומי אחריות

יעוץ לימודים טלפוני למתעניינים בלימודי ספורט ותנועה

מעקב והמשך טיפול במתעניינים

מעקב אחר גביית תשלומים

טלמרקטינג

מדדים להצלחה

עמידה ביעדי מכירה

שימור לקוחות וצמצום ביטולי הרשמה

מתן מענה מקצועי ואיכותי למתעניינים בלימודים והתאמת המוצר המתאים ביותר למועמד

דרישות התפקיד

שירותיות ברמה גבוהה

יכולת מכירה דינמית - טלפונית ופרונטלית, יכולת סגירת עסקה בזמן קצר יחסית (העבודה טלפונית ברובה).

ניסיון קודם בעבודת מכירות ושירות טלפונית ופרונטלית – חובה

כושר ביטוי בעל פה ובכתב ברמה גבוהה

חיבור ואהבה לתחומי הספורט והתנועה והלימודים

יכולת הנעה ועבודה עצמאית בסביבה משתנה

עבודה תחת לחץ טלפונים וריבוי משימות- חובה!

יחסי אנוש מעולים

יתרון לבעלי ניסיון תעסוקתי במוסד לימודים

חיבור לעולם הספורט – יתרון

מיומנויות דרושות

עבודת צוות

שליטה במיומנויות מחשב

מולטיטסקינג

סדר וארגון

אמינות

הגדלת ראש ונכונות לגמישות בתקופות עומס ובאירועי הקמפוס

מסגרת העבודה 100% ימים א-ה 9:00-17:30 + ימי שישי לסירוגין (8:00-12:00)

קורות חיים יש לשלוח ל- shirie@tausc.co.il בצרוף מס' משרה 1146, רק פניות רלוונטיות יענו

_____________________________________________________

 

רכז/ת מנהל סטודנטים בקמפוס שיאים- חצי משרה

תיאור התפקיד:

מתן שירות וליווי לסטודנטים בקמפוס שיאים – מרכז להסמכות בספורט ובתנועה

מתן תמיכה בנושאים סטודנטיאליים, סביבת עבודה משפחתית דינמית ושירותית .

תחומי אחריות

  • מודל - אתר למידה
  • עזרה ראשונה
  • שיחות פתיחת קורס
  • הכנת צ'יפים וכרטיסי סטודנט
  • חלוקת תעודות - דיגיטאליות
  • עזרה בגביה
  • מתן עזרה משתנה בהתאם לדרישות המנהל.
  • שירות לקוחות – מענה טלפוני
  • טיפול בהפקת תעודות חוזרות
  • היקף המשרה - חצי משרה, שעות עבודה: 08:00-12:30 (יום שישי פעם בחודש.)
  • שכר: 35 ש"ח לשעה

קורות חיים יש לשלוח ל-shirie@tausc.co.il בצרוף מס' משרה 1156, רק פניות רלוונטיות יענו

_____________________________________________________

למועדון הספורט באוניברסיטת ת"א דרוש/ה נציג/ה שירות ומכירות חרוצ/ה עם תודעת שירות גבוהה
אם אתם בעלי יכולות עבודה בריבוי משימות תחת לחץ ויש לכם הרבה נכונות ללמידה באווירה כיפית ונעימה שלחו לנו קורות חיים shirie@tausc.co.il  (בצירוף מס' משרה 1169)
היקף המשרה-חלקית ימים א-ה   16:00-19:00

_____________________________________________________

 

עוזרת מנהלית יחידת תפעול ותחזוקה כפיפות-סמנכ"ל תפעול ותשתיות

 אחריות כוללת למנהל יחידת התפעול והתחזוקה לרבות:

  • סיוע במעקב אחר תקציבי מחלקת התחזוקה והתפעול כולל תקציב שיפוצים ובינוי.
  • טיפול ומעקב אחר הזמנות רכש והזמנות עבודה של מחלקת התפעול והתחזוקה כולל טיפול בספקים,
  • ריכוז הצעות מחיר, הוצאת הזמנות ומעקב. 
  • מעקב אחר טיפול בקריאות שירות הקשורות למחלקת אחזקה – עמידה ב-SLA *
  • עזרה בפיקוח אחר ניהול מלאי וציוד מחלקת אחזקה. 
  • סיוע לעובדי המחלקה בדיווח נוכחות, שעות עבודה ומעקב חופשות.
  • תפעול אדמיניסטרטיבי שוטף של המשרד - מענה טלפוני ופרונטאלי, כתיבת מסמכים, תיוק, תיאום פגישות 
  • מטלות נוספות בהתאם לצורך וכפי שיוטלו על ידי מנהל האגף.
  • אמינות מיומנויות דרושות עבודה בסביבה ממוחשבת נסיון ושליטה ברמה טובה ב word, outlook, excel. מערכות פריורטי - יתרון
  • מסגרת עבודה 50% משרה
  • ימי עבודה א'-ה', בין השעות 8:30-12:3

קורות חיים יש לשלוח ל-shirie@tausc.co.il בצרוף מס' משרה 1170, רק פניות רלוונטיות יענו

_____________________________________________________

 

דרוש/ה יועץ/ת לימודים ועוזרת שיווק בקמפוס שיאים המרכז להסמכות בספורט ובתנועה, מועדון הספורט אוניברסיטת ת"א

תחומי אחריות

  • יעוץ לימודים טלפוני למתעניינים בלימודי ספורט ותנועה
  • מעקב והמשך טיפול במתעניינים
  • מעקב אחר גביית תשלומים
  • טלמרקטינג

עזרה למנהלת שיווק:

  • עזרה בבדיקת לידים
  • בונוסים כל חודש
  • דיוור למתעניינים לפני פתיחת קוריסם, מיילים/ אסאמאסים
  • עזרה בתפעול מדיות חברתיות, פייסבוק ואינסטגרם
  • צילומים בקורסים- אחת לכמה זמן- יוצאת עם המצלמה לצלם בקורסים- לעיתים רחוקות

מדדים להצלחה

  • עמידה ביעדי מכירה
  • שימור לקוחות וצמצום ביטולי הרשמה
  • מתן מענה מקצועי ואיכותי למתעניינים בלימודים והתאמת המוצר המתאים ביותר למועמד

דרישות התפקיד

  •  שירותיות ברמה גבוהה
  •  יכולת מכירה דינמית - טלפונית ופרונטלית, יכולת סגירת עסקה בזמן קצר יחסית (העבודה טלפונית ברובה).
  • ניסיון קודם בעבודת מכירות ושירות טלפונית ופרונטלית – חובה
  • כושר ביטוי בעל פה ובכתב ברמה גבוהה
  • חיבור ואהבה לתחומי הספורט והתנועה והלימודים
  • יכולת הנעה ועבודה עצמאית בסביבה משתנה
  • עבודה תחת לחץ טלפונים וריבוי משימות- חובה!
  • יחסי אנוש מעולים
  • יתרון לבעלי ניסיון תעסוקתי במוסד לימודים
  • חיבור לעולם הספורט – יתרון

מיומנויות דרושות
- עבודת צוות
- שליטה במיומנויות מחשב
- מולטיטסקינג
- סדר וארגון
- אמינות
- הגדלת ראש ונכונות לגמישות בתקופות עומס ובאירועי הקמפוס

מסגרת העבודה 100% ימים א-ה 9:00-17:30 + ימי שישי לסירוגין (8:00-12:00)

קורות חיים יש לשלוח ל-shirie@tausc.co.il בצרוף מס' משרה 1171, רק פניות רלוונטיות יענו

 

לטנא שיקום דרוש/ה מדריך/ה שיקומי/ת
פורסם ב: 10/05/2021
תאור המשרה

בטנא אנחנו מלווים מתמודדי נפש בדרכם העצמאית בקהילה. אנו מומחים ביצירה משותפת של תנאים להחלמה והתקדמות. לא פחות, חשובה לנו ההתפתחות של העובדים והעובדות ואנו משקיעים בהכשרה ובהדרכה. 

אנו מגייסים מדריכי/ות שיקום ומזמינים אותך לשלוח קו''ח למייל: adigilat.tene@gmail.com

כמו כן אנו מציעים לעובדים ועובדות סוציאליות, ובתנאים מסוימים גם לבעלי ובעלות תארים נוספים, תפקיד של מתאמי/ות טיפול. התפקיד מגוון ומאפשר צבירת ניסיון וכלים מקצועיים. המקום מוכר לפרקטיקום
ולהכשרה מעשית. הדרכה תוענק במקום וכמו כן קיימת אפשרות ליציאה לקורסים.
משרה חלקית / מלאה. 
עבודה באור יהודה והסביבה.
העסקה בהתאם לצו ההרחבה. 
TAU International מגייסים נציג/ת גיוס למוקד שיחות עבור תכנית הלימוד הבינלאומית של אוניברסיטת תל אביב
פורסם ב: 10/05/2021
תאור המשרה

מוקד שיחות יוצאות מגייס נציג גיוס סטודנטים למועמדים בינלאומיים שהביעו עניין בתכניות הלימוד הבינלאומיות המוצעות באוניברסיטת תל אביב.

דרישות-

אנגלית ברמה גבוהה בע"פ ובכתב

יכולת לעבוד עםExcel  ו- Salesforce

זמינות למשמרות של 4-5 שעות בין השעות 15:00 ל- 22:00, 3-4 פעמים בשבוע

זמינות מיידית לתקופה של כשלושה חודשים עם אופציה להארכה.

תודעת שירות גבוהה

רקע בינלאומי ויכולת לעבוד עם אנשים מתרבויות שונות- יתרון

ניתן להגיש מועמדות כאן-

https://forms.monday.com/forms/747e7256bae60ee4e2efbec4f2d55a3b?r=use1

 

חברת גאמידור דיאגנוסטיקה מחפשת: אנשי אפליקציה ומכירות בתחום האבחון המולקולרי
פורסם ב: 11/05/2021
תאור המשרה

חברת גאמידור דיאגנוסטיקה, חברה המובילה בתחום שיווק מוצרים לאבחון רפואי מגייסת לשירותיה אנשי אפליקציה ומכירות בתחום האבחון המולקולרי

התפקיד משלב ידע מדעי מעמיק בביולוגיה מולקולרית ויכולת תמיכה וייעוץ מסחרית-שיווקית.

המשרה משלבת תפקיד שטח ומשרד וכוללת עבודה מול מעבדות במוסדות מחקר, בתי חולים ועוד.

*משרה מלאה

דרישות:

תואר שני מדעי החיים - ייתרון

ניסיון במכירות ואפליקציות בתחום המבוקש- חובה

ניסיון בשיטות עבודה מולקולריות NGS, PCR , Real-Time PCR – - חובה

הכרת שוק האבחון המולקולרי

אנגלית ברמה טובה מאוד- חובה

הופעה ייצוגית ויכולת ביטוי גבוהה – חובה

התפקיד כרוך בנסיעות בארץ.

רישיון נהיגה-חובה.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

 

קורות חיים ניתן להעביר למייל : revitalc@gamidor.co.il

דרושים עובדים לפרויקט של יומיים!
פורסם ב: 01/06/2021
תאור המשרה

(אפשר לעבוד יום או יומיים)

ביום רביעי וחמישי הקרובים 2-3.6.2021

דרושים עובדים למשרת

עוזר למתקין שטח

העבודה הינה בליווי אנשי צוות שלנו,

בסניפי פארם בכל הארץ.

30 שח לשעה,

עם אופציה להתקדמות

לפרויקטים נוספים ולמשרה קבועה!

לפרטים או הגשת בקשה ניתן לשלוח וואטסאפ

0526663907

 

 

דרוש/ה סטודנט/ית לחשבונאות לעבודה חלקית
פורסם ב: 01/06/2021
תאור המשרה

עבודה משרדית (תיוקים, סריקות, טלפונים) ומעט הנה"ח. לא נדרש כל ידע קודם. העבודה היא ברמת אביב. (בבית עם כלבים). שכר לשעה 35 ש"ח.

מייל לשליחת קו"ח: orly@orlyanava.com

 

דרוש/ה מזכיר/ה לרשת מרפאות בת"א/ר"ג
פורסם ב: 03/06/2021
תאור המשרה

רשת מרפאות "רפואה שלמה" מגדילה את הצוות האדמינסטרטיבי, ובמידה ואת/ה מעוניינ/ת להשתלב בסביבת עבודה נעימה ודינמית- זה המקום בשבילך!

דרישות

שליטה מלאה ביישומי מחשב ואינטרנט 

נכונות להשתלב בצוות לטווח הארוך

עבודה מאתגרת המתאימה לבעלי/ות מיומנויות תקשורת טובות 

אמפתיה וחיוביות

מינימום 3-4 משרות בשבוע. 

 

לשליחות קורות חיים ופרטים נוספים- keren.m.b.i@gmail.com

דרוש/ה מלווה/ת דירה לצעירים בסיכון לתכנית "גשר לעצמאות" של עמותת SOS באיזור המרכז
פורסם ב: 03/06/2021
תאור המשרה

דירות (שליש משרה לכל דירה): כפר סבא+ פתח תקווה

 

חיפה+ עפולה

באר שבע

התפקיד נותן הזדמנות אמיתית להשפיע על הצעירים ולהיות איתם בשלבים משמעותיים בחייהם.

התפקיד כולל:

ליווי פרטני של 6 צעירים/ צעירות בוגרי מסגרות חוץ ביתיות (פנימיות/ אומנה) בגילאי 18-25, מקליטת הצעיר דרך ליווי משמעותי בהשתתפותו בתכנית עד להכנה לחיים עצמאיים.

הכוונת הצעירים להשכלה, תעסוקה, הכשרה מקצועית וכו'. 

סיוע במיצוי זכויות.

קשר עם גורמי חוץ בקהילה: צה"ל, שירות לאומי, משרדים ממשלתיים, מחלקות לשירותים חברתיים וכו'.

ניהול הדירה בהיבט הלוגיסטי בשיתוף עם הצעירים ופיקוח על שמירת כללי התכנית.

ליווי רגשי תוך הכלה והקשבה לצרכי הצעיר.

דרישות התפקיד:

תואר ראשון במדעי החברה/ חינוך/ טיפול. עדיפות לעו"ס.

ניסיון מוכח של שנתיים עם נערים או צעירים בסיכון.

יכולת עבודה עצמאית, סדר וארגון, יחסי אנוש מעולים.

מדובר בתפקיד מיוחד שמשלב בתוכו היבטים לוגיסטיים, חינוכיים ורגשיים. נדרשת יכולת ניהול עצמי, אפס שיפוטיות, גמישות ובעיקר סבלנות והרבה אמונה.

מתאים לאנשים עם גישה טיפולית שאוהבים תכלס

מוזמנים לשלוח קורות חיים למיילHR@soschildren.org.il    

נא לציין בנושא את התפקיד "צעירים"

 

דרוש/ה מתאמ/ת מחקרים קליניים בבית חולים ממשלתי, אחריות על רגולציה והגשות של מחקרים לועדת הלסינקי
פורסם ב: 03/06/2021
תאור המשרה

חלק מצוות הרגולציה של יחידת מחקר מובילה בתחומה; אחריות על ההיבט הבירוקרטי של המחקרים והגשת בקשות לועדת האתיקה של בית החולים עבור כל המחקרים הנעשים ביחידת המחקר.
הגשת בקשות חדשות ושוטפות, עבודה מול חברות התרופות וכו'.

אזור: תל אביב


דרישות:
·  תואר ראשון  כלשהו.

·  אנגלית רמה גבוהה חובה,

·  מיומנויות מחשב מצויינות, הכרות עמוקה עם תוכנות האופיס

·  יחסי אנוש ותקשורת בינאישית גבוהים

·  נכונות לתקופת העסקה ממושכת

·  סדר וארגון גבוהים אחריות אישית

·  ניהול עבודה עצמאית יכולת לימוד עצמי גבוהה נעים/ה הליכות

·  מנומס/ת יכולת לעבודת צוות , קבלת סמכות

·  יתרון - תואר שני /    GCP / CRA


נכונות לעבודה אדמיניסטרטיבית שאינה כוללת עבודה מול מטופלים
היקף משרה: מלאה- 8 שעות ביום 5 ימים בשבוע וגמישות בשעות

קו"ח במייל  hr_onco@tlvmc.gov.il למשרה מס' 330

דרוש/ה רכז.ת לפרוייקט הספרייה הדיגיטלית הישראלית דובר.ת ערבית
פורסם ב: 03/06/2021
תאור המשרה

مطلوب 

مطلوب لمركز الكتب والمكتبات، وهي جمعيّة مسجّلة تنشط في مجال الثقافة بمركز البلاد، موظف/ة ناطق/ة بالعربيّة كلغة أمّ، لنصف وظيفة لمهمّة مُركّز/ة المكتبة الرقميّة الإسرائيليّة، وهي وظيفة مُتنوّعة وثريّة تدمج بين العمل مع المضامين والأدب والتقنيّات. 

متطلبات الوظيفة: قدرات تقنيّة مُحوسَبة، قدرات تنظيميّة ونظاميّة، علاقات إنسانيّة جيّدة وقدرة على البيع، إلى جانب معرفة وحُب الأدب. 

الوظيفة ستكون جزئيّة في المرحلة الأولى، مع إمكانيّة تحوّلها إلى وظيفة كاملة، ويجري العمل من مكاتب الجمعيّة في بني براك. وتتطّلب الوظيفة السّفر في أنحاء البلاد من مّرة لأخرى. 

 roni@icl.org.il

פיתוח שבבי MEMS- משרה חלקית
פורסם ב: 03/06/2021
תאור המשרה

חברת אנרוויב (https://enervibe.co) היא חברת סטארטאפ המפתחת טכנולוגיה ייחודית בתחום קצירת אנרגיה מרטט עבור יישומים מגוונים בתחום ה-IoT. החברה מפתחת מוצרים עבור תעשיות שונות כגון רכב, תעשייה וספורט על בסיס תחומי ליבה של: אלקטרוניקה, חומרה, תקשורת, מכניקה, תוכנה.

דרוש איש/ת ייצור רכיבים מיקרו-אלקטרומכניים להובלת פרויקט פיתוח מוצר MEMS.

עבודה במשרה חלקית.

דרישות:

· סטודנט/ית לתואר שני או שלישי- חובה.

· תואר ראשון במדעים מדויקים (הנדסה/ פיזיקה)- חובה.

· ניסיון מוכח בעבודה בחדר נקי- חובה.

· ניסיון בתהליכי ייצור של רכיבי MEMS- חובה.

· ניסיון עבודה בסביבת סטארטאפ- יתרון.

· ניסיון בפיתוח חומרה/אלקטרוניקה/תוכנה- יתרון.

· בעלי מוטיבציה גבוהה ללמוד ולהתפתח בסביבה דינמית ומגוונת.

המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

קו"ח עם שם המשרה ניתן לשלוח אל: yair@enervibe.co

משכתבים סבלניים ובעלי נכונות לסייע לצורך דרושים לאוניברסיטת תל אביב הקראה ושכתוב עבור סטודנטים/יות
פורסם ב: 09/06/2021
תאור המשרה

התפקיד כולל – הקראת טקסט כתוב וכתיבת תשובות על פי דברי הסטודנט בזמן בחינות.

 

לשכתוב בתחומי מדעי הרוח והחברה - נדרשת ידיעה טובה של עברית לרבות כתב יד קריא ויכולת הקראה.

 

לשכתוב בתחומי המדעים המדויקים ומדעי החיים - נדרש ידע בסיסי בתחום לרבות הכרת נוסחאות, כתב יד קריא ויכולת הקראה.

 

 

 

 

יינתן תשלום שעתי.

המעוניינים – נא להירשם בלינק המצורף ואנו ניצור עמכם קשר.

רישום לטופס

לחברה העוסקת בהוצאת דרכונים אירופאים, דרושים/ות נציגי/ות מכירות
פורסם ב: 15/06/2021
תאור המשרה
שיחות ללידים חמים בלבד
העבודה ממשרדי החברה ברמת גן
ימים א’-ה’ שעות 09:00-16:00
35 ש"ח לשעה + עמלות גבוהות ללא תקרה
הכשרה וליווי צמוד
תנאים מעולים למתאימים
 
דרישות
ניסיון בתחום המכירות הטלפוניות - יתרון.
כושר ביטוי גבוה, יכולת שכנוע, שירותיות.
אנרגטיים/ות, שאפתנים/יות, יכולת למידה גבוה.
המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.
לפרטים נוספים ניתן לפנות לפלאפון 050-3067965 או לשלוח קורות חיים למייל karin@doortoeurope.co.il

 

למשרד שירותי סטודנט דרוש/ה סטודנט/ית, לעבודה משרדית וקבלת קהל
פורסם ב: 16/06/2021
תאור המשרה

לדקאנט הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב,

למשרד שירותי סטודנט דרוש/ה סטודנט/ית, לעבודה משרדית וקבלת קהל.

 

היקף המשרה 40 שעות בחודש עם אופציה ליותר. רצוי בשעות הבוקר. גמישות בימי העבודה. העבודה בין פעמיים לשלוש בשבוע בין 3-4 שעות.

 

דרישות התפקיד: חריצות, דייקנות, תודעת שירות גבוהה, ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, כולל שליטה בתוכנות אופיס – בדגש על אקסל והעלאת מודעות לפייסבוק.

 

תשלום לפי שעה.

 

ניתן לשלוח קו"ח למייל - hanitsade@tauex.tau.ac.il