דרושים
  • קטגוריות:
  • שנה:
  • חודש:

הצטרפו אלינו

משרות אגודה
לאגודת הסטודנטים והסטודנטיות אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה דובר/ת
פורסם ב: 09/07/2020
תאור המשרה

הגדרות התפקיד

  • בניית תכנית דוברות ואסטרטגיה - סימסטריאלית ושנתית - ואחריות מלאה על יישומה.
  • ניסוח ניירות עמדה ומסמכי מסרים לקראת דיונים ואירועים סטודנטיאליים משמעותיים.
  • ניסוח נאומים ליו"ר האגודה לקראת טקסים אוניברסיטאיים.
  • התנהלות מול גופי תקשורת, באופן יזום ותגובתי כאחד, סביב אירועי האגודה - כולל יצירת סיקור תקשורתי וייצוג האגודה בתקשורת הארצית והמקומית.
  • ניהול קשר שוטף עם כתבים ותחקירנים ממערכות התקשורת המקומיות והארציות בתחומי החינוך, ההשכלה הגבוהה, הכלכלה, הרווחה, התרבות ועוד.
  • סיוע בארגון אירועים חברתיים, ערכיים וסטודנטיאליים המממשים את מסד ערכי האגודה ומקדמים את האינטרס הסטודנטיאלי.
  • כתיבת דף עדכונים לישיבות מועצה וניסוח "ניוזלטר" פנים ארגוני לעיון עובדי ועובדות האגודה.
  • הכנת מסמכים ייעודיים לנציגי הסטודנטים והסטודנטיות במועצת האגודה, אשר יסייעו בידם להעברת מסרי האגודה.
  • כתיבת מסמכי היערכות אופרטיבית לתרחישי קיצון וחירום אוניברסיטאיים וסטודנטיאליים.
  • סיוע בגיבוש אסטרטגיה מותאמת לרשתות החברתיות, השתתפות בביצוע משימות      קופירייטינג כלליות ובתהליכי קריאייטיב.
  • מתן דגשים בתחום העריכה והשפה לכלל הרכזים/ות והמנהלים/ות במחלקות השונות באגודה, כמו גם בעיצוב מענה רשמי וממלכתי לפניות מורכבות.
  • כתיבת פרוטוקולים בישיבות הנהלת האגודה ומועצת האגודה.
  • עבודה בשיתוף פעולה עם דוברים מקבילים, בהתאם לצורך.

 

דרישות התפקיד

  • סטודנט/ית לתואר ראשון בשנה ג' ומעלה  /  בוגר/ת תואר ראשון   /  סטודנט/ית לתואר שני באוניברסיטת תל אביב – חובה.
  • היכרות עם תחום התקשורת – חובה.
  • ניסיון בתחום התקשורת / אסטרטגיה / דוברות / יחסי ציבור – חובה.
  • היכרות עם הקהל הסטודנטיאלי – חובה.
  • יכולת ניסוח רהוטה ויכולת ביטוי ברמה גבוהה – הן בכתב והן בעל-פה – חובה.
  • יוזמה אישית, מוטיבציה ויכולת הנעה פנימית.
  • חשיבה קריאטיבית וחדשנית.
  • ראייה רחבה וארוכת טווח.
  • חשיבה ביקורתית ואנליטית.
  • יכולת קבלת החלטות.
  • ביצוע משימות תחת אילוצי זמנים.
  • ייצוגיות.
  • יחסי אנוש מצוינים.

 

פרטי המשרה

  • התפקיד הינו בכפיפות ישירה ליו"ר האגודה ובשיתוף פעולה עם רמ"ח הסברה ופרסום.
  • היקף המשרה – 90 שעות בחודש (גמישות בשעות וזמינות בשעות לא שגרתיות במידת הצורך).
  • שכר – 40 ₪ לשעה.
  • תשלום נסיעות לפי חוק.
  • תחילת עבודה מיידית.

 

ניתן להגיש מועמדות לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.
רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף את המסמכים הבאים:

1.      קורות חיים.

2.      מערכת שעות צפויה או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות, בהתאם לשנת הלימודים הצפויה.

3.      מענה לשאלון האישי המצורף:

 

שאלון למועמד/ת למשרת דובר/ת

1.      אתמול בערב פורסמה בחדשותYNET  ידיעה לפיה בקרוב יתקיים אירוע בהפרדה מגדרית באולם סמולרש שבאוניברסיטת תל אביב.

נסח/י תגובה מטעם אגודת הסטודנטים והסטודנטיות לידיעה.

2.      בעקבות פערים לוגיסטיים הוחלט לסגור את מערך "קפה שוק". במקומו, תציב האגודה מכונות אספרסו, אך הסטודנטים והסטודנטיות יצטרכו להביא את הכוסות מהבית.

מה תהיה עצתך המקצועית לאגודה במקרה זה שעלול במידה רבה מאוד להתפתח למשבר?

3.      בחודש דצמבר, מתקיימות בחירות למועצת האגודה. משנה לשנה התחרות יורדת ופחות סטודנטים וסטודנטיות מגישים/ות מועמדות. האגודה מתכננת לצאת בקמפיין לשיווק תפקיד הנציגה והבחירות למועצה.

נסח/י 3 דרכים / אסטרטגיות לקמפיין השיווק הנ"ל.

לבית הדין המשמעתי לערעורים של האוניברסיטה דרוש/ה שופט/ת סטודנטים
פורסם ב: 26/07/2020
תאור המשרה

הגדרת התפקיד:

הסטודנט/ית שייבחרו יהוו חלק מהרכב של שלושה שופטים, שיושבים כערכאת ערעור על החלטות בית הדין המשמעתי לענייני סטודנטים.

בית הדין לערעורים מתכנס מספר מצומצם של פעמים בשנה למספר שעות בכל פעם.

המינוי הוא לשנתיים. התפקיד הינו התנדבותי.

 

דרישות התפקיד:

o סטודנט/ית לתואר ראשון או שני באוניברסיטת תל-אביב, שאינו/ה נמנה/ית על הסגל האקדמי הזוטר, ועם צפי של המשך לימודים בשנתיים הקרובות.

o חבר/ת אגודת הסטודנטים.

o בעל/ת כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב.

o בעל/ת חשיבה עצמאית.

 

קורות חיים יש להעביר למייל: mevaker@student.co.il (יש לציין בכותרת המייל את שם התפקיד) עד לתאריך 30/7/2020.

· האגודה מגישה רשימת מומלצים מטעמה. מינוי השופטים מותנה באישור של רקטור האוניברסיטה.

מרכז/ת בכיר/ה - חישובים מערכתיים
פורסם ב: 28/07/2020
תאור המשרה

סקירת הפעילות הבינלאומית בתחום שרידות משקי הגז הטבעי בעולם, תוך מתן

המלצות להנהלת הרשות בנוגע לאימוץ מדיניות נכונה למשק הישראלי.

סקירת התפתחויות במשק האנרגיה של המדינות השכנות של ישראל איתן היא

עתידה לסחור בגז טבעי וזאת על מנת לבחון מודלים של הזרמת גז אופטימלית

ברמה אזורית.

ביצוע הרצות מודלים דינאמיים לבחינת הצורך בהוספה או הרחבה של תוואי

מערכת בהתאם להשתנות מצב הביקוש לגב הטבעי במשק כולו או באזורים

מסוימים.

ביצוע בחינות כלכליות של שימוש בטכנולוגיות נוספות או חדשות כגון:

אחסון יבשתי של גז טבעי, הנזלה ופריקה של גז טבעי נוזלי ודחיסה

ופריקה של גז טבעי גז דחוס, כולל כל חישובי השרידות המערכתית של

משק הגז הטבעי בפרט ומשק האנרגיה בכלל.

בחינת שילוב נתוני הספקים לתוך המודלים שיבנה ולמידול הזרמת הגז

הטבעי מהים למערכת ההולכה ובחינת הצורך בנקודות אספקה נוספות והקיבולת

הנדרשת בהן.

ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונה.

דרישות המשרה:

השכלה:

השכלה אקדמית תואר ראשון בכלכלה או מינהל עסקים עם התמחות

במערכות מידע או סטטיסטיקה.

ניסיון*

לבעלי תואר ראשון 3 שנות נסיון

לבעלי תואר שני 2 שנות ניסיון

** נסיון בעבודה כלכלית לרבות ביצוע בדיקות היתכנות כלכלית, ניתוח

נתונים ושימוש במודלים כלכליים.

דרישות נוספות ורצויות:

רצוי תואר שני באחד מהתחומים הנ"ל.

יכולת אנליטית ברמה גבוהה

ברמה גבוהה excel בדגש על office שליטה בתכנות

הבעה בכתב ובעל-פה בשפה האנגלית ברמה גבוהה

הערות:

כל מקום בו מפורט תאור התפקיד בלשון זכר,הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך.

תנתן הזדמנות שווה לאשה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה

מועמדים למשרה זו עשויים להיבחן במבחני כישורים כלליים והתנהגותיים.

ראה/י הסברים והנחיות למועמדים שייבחנו .

עובד מדינה המגיש מועמדות למכרז פומבי יצרף לבקשה שתי הערכות עובד

תקופתיות של השנתיים האחרונות.

כשיר לכהן במשרה רק מי שקיבל אישור בטחוני על פי הנחיות אגף הבטחון במשרד

האנרגיה.

המכרז פורסם ביום : ז' באב, תש"ף 28/07/2020

היום האחרון להגשת בקשות למכרז זה הוא : יד' באב, תש"ף 04/08/2020

למחלקת אקדמיה וזכויות סטודנטיאליות באגודת הסטודנטים והסטודנטיות אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה נציב/ת זכויות תארים מתקדמים
פורסם ב: 10/09/2020
תאור המשרה

 

הגדרות התפקיד:

· מתן ליווי וסיוע אקדמי לסטודנטים/ות בתארים מתקדמים.

· מתן מענה שוטף לפניות של סטודנטים/ות ועמידה על זכויותיהם/ן.

· הנגשת המידע ופעילויות האגודה לאוכלוסיית התארים המתקדמים בקמפוס.

· התנהלות שוטפת מול גורמים אקדמיים באוניברסיטה, כגון, דיקאני/ות פקולטות, ראשי/ות חוגים, מזכירויות חוגים, נציגי/ות חוגים וכדומה.

· קידום ושיפור הזכויות האקדמיות והובלת יוזמות לשינוי ושיפור התקנון.

· הובלת פרויקטים שונים תומכי לימודים עבור הסטודנטים/ות.

· קידום אג'נדות סטודנטיאליות בתחום האקדמי.

· קידום פרויקטים מחלקתיים, בשיתוף עם ראש המחלקה ושאר הרכזים/ות במחלקה.

· השתתפות וסיוע בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה ו/או האגודה.

 

דרישות התפקיד:

· סטודנט/ית לתואר שני באוניברסיטת תל אביב עם יתרת לימודים של שנה לפחות– חובה.

· יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.

· חשיבה אנליטית ותשומת לב לפרטים.

· ראייה רחבה וארוחת טווח.

· תודעת שירות גבוהה.

· יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.

· יכולת עבודה עצמאית.

· יכולת ניהול זמן וניהול משימות.

· יחסי אנוש מעולים.

· אחריות, סדר וארגון.

 

פרטי המשרה:

· היקף המשרה – 80 שעות בחודש (לפחות 3 ימי עבודה בשבוע - גמישות בשעות).

· שכר – 33 ₪ לשעה.

· תשלום נסיעות לפי חוק.

· תחילת עבודה מיידית.

· העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.

 

ניתן להגיש מועמדות עד יום שני, ה-29.09.2020 ,לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. מערכת שעות צפויה או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות, בהתאם לשנת הלימודים הצפויה.

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.
רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון
.

משרות כללי
דרוש/ה סטודנט/ית לריכוז קמפיין עבור עמותת "דלת פתוחה, לקידום מיניות בריאה"
פורסם ב: 02/07/2020
תאור המשרה

דרוש/ה סטודנט/ית* לריכוז קמפיין לפתיחת שנת הלימודים של עמותת "דלת פתוחה, לקידום מיניות בריאה":

המשרה כוללת ריכוז הקמפיין מא' ועד ת', כולל ניהול משמרות מתנדבים, מעקב אחר הרשמה, תיאום ראיונות קבלה ועוד.

היקף משרה : 15 שעות בשבוע

מתכונת העבודה:

יום ראשון – 16:00-20:00

יום שני – 16:00-20:00

יום חמישי – 3 שעות, גמיש

יום שישי – 08:30-20:30

מועד התחלת העבודה : מיידי

שכר: 35 ₪ לשעה

יש לשלוח קורות חיים לכתובת ippf@opendoor.org.il

המשרה היא זמנית לתקופה של 3 חודשים, עם אופציה להארכה

לחברה ירושלמית קטנה דרושים מהנדסי לינוקס
פורסם ב: 07/07/2020
תאור המשרה

לחברה ירושלמית קטנה דרושים מהנדסי לינוקס:

  * Experience bilding the Linux kernel and modules from source
  * Knowledge of the ARM architecture and instruction set
  * Understanding of Linux device trees
  * Experience building U-Boot or other embedded boot loader
  * Familiarity with the Linux boot sequence

 לשליחת קו"ח ולפרטים נוספים:

יונתן בן אברהם -yba@tkos.co.il
יעל ערמי- yarami@tkos.co.il

דרושים/ות סטודנטים/ מורים למוזיקה לעבודה עם הגיל הרך
פורסם ב: 09/07/2020
תאור המשרה

דרושים/ות סטודנטים/ מורים למוזיקה לעבודה בשעות הבוקר בגני ילדים ברחבי הארץ.

אפשרות למשרה מלאה/ חלקית

בשילוב משרת ההוראה בבית הספר אנו מציעים ליווי, הדרכה ואפשרויות קידום רבות

קורות חיים ניתן לשלוח לכתובת-

Musicteachers67@gmail.com

 

דרוש/ה סטודנט/ית לתואר שלישי למעבדת חקר חדשה הנוגעת בפיזיולוגיה של כחוליות
פורסם ב: 09/07/2020
תאור המשרה
מעבדה חדשה לחקר הפיזיולוגיה של כחוליות מחפשת סטודנט לתואר שלישי שיבחן מנגנוני הרעילות של CO2 לכחוליות.
הפרוייקט יקנה מיומנויות במגוון שיטות  ביוכימיות ומולקולריות, יערב פיזיולוגיה והנדסה גנטית של כחוליות וגם הבטים סביבתיים.
קיימת אופציה למגורים במעונות הקמפוס שדה בוקר- סביבה בינלאומית מדהימה מבחינה מקצועית וחברתית. ההצעה פתוחה עד אמצע יולי. 
ליצירת קשר: 0585420811 או ninaka@bgu.ac.il

 

דרוש/ה עוזר/ת מחקר
פורסם ב: 09/07/2020
תאור המשרה

To assist physically challenged Historian in writing an academic book

Location: Tel Aviv University, Gilman.

 

Requirements:

- Excellent command of Word, Windows Explorer, Email;

- Academic degree, preferably MA or last year of BA in humanities with a background in History;

- Fluency in English and Hebrew (speaking, reading and writing).

- Fast learner: ability to quickly understand verbal instructions and to be exact;

- Keen attention to detail

Please send CV by email to gygygy@post.tau.ac.il

Only relevant candidates will be contacted.

היקף המשרה: 15 שעות שבועיות, גמיש

שכר: 40 ₪ לשעה

פרטי יצירת קשר:

מס' טלפון קווי: 03-5491933

מס' טלפון נייד: 052-8645757

 

 

Interaction Design Foundation hiring new positions
פורסם ב: 13/07/2020
תאור המשרה

Video Editor and Visual Storyteller

As our video editor and visual storyteller, you'll educate and captivate the minds of thousands of students around the world. That's a huge audience—and that's why we're looking for someone with serious talent!

In this role, you'll get to work with top design experts to create high-quality educational videos. You'll have the freedom to apply your creativity and constantly grow your talents. If you're passionate about design, education and engaging viewers through your work, we'd love to hear from you.

Apply Here

 

 

Member Support Unicorn

As our Member Support Unicorn, you'll help our learners achieve their goals and enjoy their education on a daily basis. Our members will rely on you to solve problems, get guidance and ultimately improve their careers through learning and networking.

the role says, we're looking for someone who is a true unicorn—someone who brings happiness, enthusiasm, helpfulness and just a dash of magic to every person in our community.

Apply Here

 
דרוש/ה איש/אשת חינוך למשרת ספרן/ית וקבוצות תגבור
פורסם ב: 13/07/2020
תאור המשרה

דרוש/ה איש/אשת חינוך למשרת ספרן/ית וקבוצות תגבור.

היקף המשרה: משרה מלאה.

מיקום: יובל חינוך. 

לפרטים נוספים נא ליצור קשר דרך המייל: einatatias1@gmail.com

או במספר הטלפון: 050-6670522

לרישום והסדר זכויות מקרקעין לשכת רישום המקרקעין, פתח תקוה - דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 13/07/2020
תאור המשרה

לרישום והסדר זכויות מקרקעין לשכת רישום המקרקעין, פתח תקוה -  דרוש/ה סטודנט/ית

תואר המשרה: סטודנט/ית

מספר משרות: 1

יחידה: רישום המקרקעין - ההסתדרות ,26 פתח תקוה

 

תחילת העסקה: 09/2020

 

תקופת העסקה: עד 9/21 - עם אופציה להארכה בכפוף לאישור לימודים. 

הקף המשרה: עד 120 שעות חודשיות

 

תיאור תפקיד:

עבודה מול מערכת ממוחשבת, מאגרי מידע וטיוב נתונים. 

ידע נרחב בהקלדה

 

דרישות המשרה:

השכלה: סטודנט לתואר ראשון או תואר שני הלומד במוסד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוה או סטודנט הלומד לתואר הנדסאי / טכנאי
הערה: סטודנט לתואר ראשון יכול להיות מועסק עד 3 שנים, לתואר שני עד שנתיים וסה"כ עד חמש שנים ברצף.

דרישות רצויות:

ידע וניסיון בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות

 

הערות:

יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה.

 

הגשת מועמדות:

יש לשלוח קורות חיים ללשכת רישום המקרקעין פ"ת lironkri@justice.gov.il  או לפקס

02-6467737


תאריך אחרון להגשה: 23/7/20.

דרושים/ות עובדים/ות סוציאליים/ות
פורסם ב: 14/07/2020
תאור המשרה

דרושים/ות עובדים/ות סוציאליים/ות לסניפים:

אשדוד/ בת ים/ באר שבע/ דימונה/ ערד / קריות


תיאור:

עבודה מאתגרת בתחום הזקנה, קשר עם קשישים ובני משפחותיהם,

התערבויות, מיפוי צרכים, מיצוי זכויות הקשיש והעובד, פיתוח קשרי קהילה, הדרכת עובדים.

 

 הדרכה מקצועית תינתן ע"י החברה!

 תנאים טובים למתאימים!

 גמישות בהיקף משרה!

 אופציה לביצוע ביקורי בית בלבד!

 אופציה לקבלת רכב חברה!

 

דרישות:

תואר ראשון בעבודה סוציאלית/ סיעוד/גרונטולוגיה- חובה

רישיון נהיגה- חובה

 

להגשת מועמדות:  ilona@matan-il.com

 

עובד/ת למעבדת מחקר ביוטכנולוגיה
פורסם ב: 15/07/2020
תאור המשרה

רקע על החברה

החברה הישראלית לחקר מדעי החיים בע"מ הינה חברה ממשלתית המשמשת כזרוע עיסקית של המכון למחקר ביולוגי בישראל, וממוקמת בקמפוס המכון הביולוגי בנס ציונה.

החברה עוסקת בשירותי מו"פ בתחומי ביולוגיה, כימיה ומדעי הסביבה וכן מעניקה שירותי בדיקת איכות סביבה (בעיקר שירותי ניטור אויר).

 

תיאור

למעבדה בתחום הביוטכנולוגיה המתמחה בפיתוח וייצור תרכיבי חיסון דרוש/ה עמית/ת מחקר.

התפקיד כולל: עבודה בסביבת תהליכי ייצור ביוטכנולוגיים, עריכת מבחנים אימוניים ואנליטיים לאפיון תרכיב חיסון, עבודה עם תרביות תאים, עבודה בתהליכי Downstream ועוד.

 

 

משרה מלאה - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

 

דרישות

תואר שני בתחומי המדעים: אימונולוגיה, תרביות תאים, ביוטכולוגיה, מדעי החיים

ניסיון ומיומנות מקצועית בעבודה בתנאי GMP

ניסיון ומיומנות מקצועית בעבודה בחדרים נקיים – יתרון

ידע וניסיון בתפקידי בקרת והבטחת איכות של ייצור פרמצבטי - יתרון

יכולת ביצוע פרויקטים עצמאיים

מקצועיות, דיוק ומוסר עבודה גבוה.

יכולת גבוהה לעבודה בצוות וכישורים בינאישיים טובים.

יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה בשפות עברית ואנגלית

*רק מועמדים /ות מתאימים /ות ייענו.

 

פרטי התקשרות / הגשת קורות חיים

מייל: sarit@lsri.co.il

פקס: 08-9401443

עובד/ת למעבדת דיאגנוסטיקה
פורסם ב: 19/07/2020
תאור המשרה

רקע על החברה

החברה הישראלית לחקר מדעי החיים בע"מ הינה חברה ממשלתית המשמשת כזרוע עיסקית של המכון למחקר ביולוגי בישראל, וממוקמת בקמפוס המכון הביולוגי בנס ציונה.

החברה עוסקת בשירותי מו"פ בתחומי ביולוגיה, כימיה ומדעי הסביבה וכן מעניקה שירותי בדיקת איכות סביבה (בעיקר שירותי ניטור אויר).

תיאור

למעבדה בתחום הביולוגיה העוסקת בבדיקות דגימות קליניות לנוכחות נגיפים, דרוש עובד/ת. התפקיד כולל: ביצוע בדיקות בהתאם להכשרה כגון: טיפול בדגימות קליניות, הפעלת מכשור מעבדה, תחזוקת מכשירים, הכנת ריאגנטים ועוד

משרה מלאה - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

דרישות

תואר ראשון או שני בתחומי המדעים: מיקרוביולוגיה, גנטיקה, מדעי החיים

ניסיון ומיומנות מקצועית בעבודת מעבדה – חובה

אחריות למתן תוצאות איכותיות לפי נהלי העבודה, נהלי איכות ונהלי בטיחות

מקצועיות, דיוק ומוסר עבודה גבוה

עמידות לעבודה בתנאי לחץ יכולת גבוהה לעבודה בצוות וכישורים בינאישיים טובים

יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה בשפות עברית ואנגלית

רק מועמדים /ות מתאימים /ות ייענו.

פרטי התקשרות / הגשת קורות חיים

מייל: sarit@lsri.co.il

פקס: 08-9401443

דרושים עובדים לצוות מולטימדיה של אגף ה- IT באוניברסיטת ת"א
פורסם ב: 23/07/2020
תאור המשרה

תיאור התפקיד:

התקנה, פריסת ציוד ותחזוקה של ציוד מולטימדיה בקמפוס האוניברסיטה. עריכת וידאו.

עבודה שעתית.

דרישות:

ראש פתוח וגישה טכנית. יכולת למידה מהירה.

ידע בהפעלת מחשב אישי – חובה.

הכרות עם עריכת וידאו – יתרון. ניסיון בהתקנות ציוד מחשבים ומולטימדיה – יתרון.

ניסיון ברכיבה על אופניים – יתרון.

גמישות בשעות העבודה.

נכונות לשעות נוספות.

 

המשרה פונה לנשים וגברים.

 

קו"ח להעביר ל: ז'ק ברוקס :

jackb@tauex.tau.ac.il

 

למחלקת ייעוץ וחקיקה (יחידת הניהול ותפקידים מיוחדים) דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 23/07/2020
תאור המשרה

 

תחילת העסקה: אוקטובר 2020 בכפוף לסיווג ביטחוני ומילוי טפסי קליטה.

תקופת העסקה: עד שנה או כל זמן שהמועמד סטודנט

היקף משרה: עד 120 שעות חודשיות

תיאור תפקיד:

ייעוץ וחקיקה מונה כ- 280 עובדים, ביניהם משפטנים, עובדי מנהל, מתמחים וסטודנטים.

מהות התפקיד היא סיוע בתחומי היחידה לפיתוח ההון האנושי בייעוץ וחקיקה ובייחוד בתחומי משאבי האנוש. זאת, לרבות סיוע בנושא דיווחי נוכחות עובדים, קליטה ועזיבת עובדים, טיפול בנושאי שכר, סריקת מסמכים לתיקים האישיים וכדומה.

נכונות לעבודה לפחות 3 פעמים בשבוע החל משעות הבוקר.

דרישות רצויות:

יכולות ארגון ותפעול

ניסיון וידע בעבודה בסביבה מחשובית ( word, excel, powerpoint)

יכולות למידה מהירה

יחסי אנוש מעולים

הערות:

יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה.

הגשת מועמדות:

המעוניינים מתבקשים לשלוח קורות חיים, אישור לימודים והמלצות (לא חובה) לידי אוריה צריקר בכתובת הדוא"ל oriyay@justice.gov.il

תאריך אחרון להגשת מועמדות: 28/7/2020

 

דרושים/ות מדריכים/ות בעלי/ות תואר ראשון או סטודנטים/ות שנה א' ומעלה
פורסם ב: 26/07/2020
תאור המשרה

דרושים/ות מדריכים/ות בעלי תואר ראשון או סטודנטים שנה א' ומעלה

להדרכות העשרה בנושא איכות סביבה לבתי ספר יסודיים בת"א, ר"ג, גבעתיים, בת ים, חולון, פתח תקווה.

עבודה גמישה בשעות הבוקר והצהריים יום אחד עד 5 ימים בשבוע.

בעלי ניסיון של שנתיים לפחות בהדרכה.

קו"ח יש לשלוח למייל: Galit@edusystems.co.il.

 

דרוש/ה סטודנט/ית לאגף תכנון, תקצוב ותמחור במשרד הבריאות
פורסם ב: 26/07/2020
תאור המשרה

השפעה על האסטרטגיה של משרד הבריאות בהווה ובעתיד

עיסוק בסוגיות הבוערות על סדר היום החברתי-כלכלי )קיצור תורים

במערכת הציבורית, רפורמה בסיעוד, ועדת סל הבריאות(

ניהול והשפעה על הקצאת המשאבים במערכת הבריאות

בחינת ויישום מדיניות המשרד באמצעות מודלים כלכליים

ממשק עם ראשי המערכת וגורמים בכירים בה

מוזמנים לקרוא עוד על פעילות האגף בקישור.

 

בהתאם להוראות נציבות שירות המדינה היקף משרת סטודנט מלאה הינו

לפחות 96 שעות ועד 120 שעות בחודש.

העבודה במשרד הבריאות בירושלים )בכניסה לעיר(

עדיפות לסטודנטים לכלכלה, חשבונאות או הנדסת תעשייה וניהול עם יתרת

לימודים של שנתיים.

קורות חיים נא להעביר במייל לכתובת: TAKZIVIM@MOH.GOV.IL יש לכתוב

בכותרת המייל את המילים "קורות חיים" ואת השם המלא.

מרכז/ת בכיר/ה - חישובים מערכתיים
פורסם ב: 28/07/2020
תאור המשרה

סקירת הפעילות הבינלאומית בתחום שרידות משקי הגז הטבעי בעולם, תוך מתן

המלצות להנהלת הרשות בנוגע לאימוץ מדיניות נכונה למשק הישראלי.

סקירת התפתחויות במשק האנרגיה של המדינות השכנות של ישראל איתן היא

עתידה לסחור בגז טבעי וזאת על מנת לבחון מודלים של הזרמת גז אופטימלית

ברמה אזורית.

ביצוע הרצות מודלים דינאמיים לבחינת הצורך בהוספה או הרחבה של תוואי

מערכת בהתאם להשתנות מצב הביקוש לגב הטבעי במשק כולו או באזורים

מסוימים.

ביצוע בחינות כלכליות של שימוש בטכנולוגיות נוספות או חדשות כגון:

אחסון יבשתי של גז טבעי, הנזלה ופריקה של גז טבעי נוזלי ודחיסה

ופריקה של גז טבעי גז דחוס, כולל כל חישובי השרידות המערכתית של

משק הגז הטבעי בפרט ומשק האנרגיה בכלל.

בחינת שילוב נתוני הספקים לתוך המודלים שיבנה ולמידול הזרמת הגז

הטבעי מהים למערכת ההולכה ובחינת הצורך בנקודות אספקה נוספות והקיבולת

הנדרשת בהן.

ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונה.

דרישות המשרה:

השכלה:

השכלה אקדמית תואר ראשון בכלכלה או מינהל עסקים עם התמחות

במערכות מידע או סטטיסטיקה.

ניסיון*

לבעלי תואר ראשון 3 שנות נסיון

לבעלי תואר שני 2 שנות ניסיון

** נסיון בעבודה כלכלית לרבות ביצוע בדיקות היתכנות כלכלית, ניתוח

נתונים ושימוש במודלים כלכליים.

דרישות נוספות ורצויות:

רצוי תואר שני באחד מהתחומים הנ"ל.

יכולת אנליטית ברמה גבוהה

ברמה גבוהה excel בדגש על office שליטה בתכנות

הבעה בכתב ובעל-פה בשפה האנגלית ברמה גבוהה

הערות:

כל מקום בו מפורט תאור התפקיד בלשון זכר,הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך.

תנתן הזדמנות שווה לאשה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה

מועמדים למשרה זו עשויים להיבחן במבחני כישורים כלליים והתנהגותיים.

ראה/י הסברים והנחיות למועמדים שייבחנו .

עובד מדינה המגיש מועמדות למכרז פומבי יצרף לבקשה שתי הערכות עובד

תקופתיות של השנתיים האחרונות.

כשיר לכהן במשרה רק מי שקיבל אישור בטחוני על פי הנחיות אגף הבטחון במשרד

האנרגיה.

המכרז פורסם ביום : ז' באב, תש"ף 28/07/2020

היום האחרון להגשת בקשות למכרז זה הוא : יד' באב, תש"ף 04/08/2020

דרושים/ות מדריכים/ות לעבודה עם הורים וילדים בגיל הרך בפ"ת
פורסם ב: 29/07/2020
תאור המשרה

לתכנית "ראשית" דרושות מדריכות לםעילות חווייתית משותפת עם הורים וילדיהם. 

הפעילות מתקיימת בבתי המשפחות וכוללת מפגש שבועי עם כל משפחה שאורכו כשעה. 

היקף המשרה: 

9 שעות שבועיות 

פעמיים/שלוש בשבוע אחר הצוהריים

 

דרישות תפקיד:

  • ניסון בעבודה עם ילדים ו/או הורים
  • ניסיון בעבודה עם חומרי העשרה ומשחק
  • יצירתיות ויוזמה
  • יכולת ארגון ותכנון
  • מגורים בפתח תקווה או הסביבה

העבודה מלווה בהדרכה של עובדת סוציאלית. 

יש לשלוח קורות חיים למייל: omerg@ptikva.org.il

 

פניות מתאימות בלבד תענינה

 

שכר שעתי 35 ש"ח.

דרוש/ה משלב/ת לילד העולה לכיתה ה'
פורסם ב: 02/08/2020
תאור המשרה

דרוש/ה משלב/ת (סייע/ת) בעל/ת אינטליגנציה רגשית גבוהה, חכם/מה ואכפתי/ת לילד שעולה לכיתה ה' בשנת הלימודים הבאה (תשפ"א).

ילד מחונן ומקסים על הרצף בתפקוד גבוה.

העבודה היא 3-4 ימים בשבוע בשעות הבוקר, בבי"ס בקרית אונו.

לפרטים לפנות לעדי בטל' 6291959–050

או לשלוח קורות חיים לדוא"ל adioberman@gmail.com

דרושים/ות משלבים/ות לליווי תלמידים משולבים עם צרכים מיוחדים
פורסם ב: 02/08/2020
תאור המשרה
לתיכון שש שנתי בעל אווירה מיוחדת דרושים משלבים ומשלבות בעלי אנרגיות טובות לליווי תלמידים משולבים עם צרכים מיוחדים בתפקוד גבוה. 
העבודה בתל אביב.
 
במידה ואתם מחפשים עבודה מאתגרת ומלאת סיפוקים, ניתן לשלוח קו״ח למייל:
 
ליחידת רשות התאגידים – משרד המשפטים דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 05/08/2020
תאור המשרה

תאור התפקיד:

סיוע בעבודה המקצועית של רשות התאגידים.

עריכת חומר מקצועי, ניתוח ועיבוד נתונים, הפקת דוחות ועדכון נתונים באמצעות המערכות

הממוחשבות.

ביצוע מעקב ובקרה על ביצוע ותיאום מול הגורמים הרלוונטיים.

סיוע בארגון המידע.

ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורכי היחידה ועל-פי דרישת הממונה

דרישות סף:

סטודנט/ית לתואר ראשון או לתואר שני, הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה, המוכר ע"י המועצה

להשכלה גבוהה.

שנים, סטודנט/ית לתואר שני עד 3 הערה: סטודנט/ית לתואר ראשון י/תוכל להיות מועסק/ת עד

שנתיים, וסה"כ עד 5 שנים ברצף בכלל שירות המדינה.

הערות:

יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

יש לשלוח קורות חיים עד לתאריך 15.8.2019 לדוא"ל: amarkalot.taagidim@justice.gov.il

ולדוא"ל ayeletam@justice.gov.il

לידי: עו"ד מיכל שמואלי

לשכת המפקחת על רישום המקרקעין, (שיפוטי) דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 05/08/2020
תאור המשרה

תיאור תפקיד:

סיוע למפקחת על רישום המקרקעין (שיפוטי) בתפקידה כבית דין וכמכריעה בסכסוכים בין בעלי דירות, לרבות איתור חומר משפטי רלוונטי ועזרה בכל הנדרש לשם כתיבת החלטות ופסקי דין.

דרישות המשרה:

השכלה: סטודנט לתואר ראשון או תואר שני הלומד במוסד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
הערה: סטודנט לתואר ראשון יכול להיות מועסק עד 3 שנים, לתואר שני עד שנתיים וסה"כ עד חמש שנים ברצף.

דרישות רצויות: (במידה ויש)

ידע: ידע וניסיון בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות.

הערות:

יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה.

 

הגשת מועמדות:

יש לשלוח קורות חיים ללשכת המפקחת מייל:  shiputi-jer @justice.gov.il

פקס-  02-6244704

תאריך אחרון להגשה: 13.08.2020

תקופת העסקה: עד 30.9.2021  עם אופציה להארכה (בכפוף לאישור לימודים)

הקף המשרה: עד 60 שעות חודשיות

 

 

 

דרושים/ות מאבטחים/ות (ללא נשק)
פורסם ב: 12/08/2020
תאור המשרה
דרושים/ות מאבטחים/ות (ללא נשק) ל3-4 משמרות בשבוע.
העבודה בהרצליה פיתוח במקום נוח ושקט, מתאים במיוחד לסטודנטים- ניתן ללמוד במהלך המשמרת.
 
שעות העבודה 7:00-17:00 ימים א'-ו'.
תוספת תשלום על כוננות לילה.
 
דרישות:
- יכולת הגעה עצמית להרצליה.
- יכולת טכנית בהפעלת מחשב, מצלמות.
- אחריות, אמינות וערנות במהלך המשמרת.
לפרטים צרו קשר
יאיר 054.739.5000
לאגף תכנון, תקצוב ותמחור במשרד הבריאות דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 12/08/2020
תאור המשרה

תחום תוכניות עבודה ואסטרטגיה משרדית אחראי על סיוע להנהלת המשרד להשיט את נושאת המטוסים המכונה מערכת הבריאות לכיוון הנכון. בין אם בקביעת ולווי היישום של תוכניות העבודה ובין אם בליווי ומדידה של התוכניות האסטרטגיות, המקום ללמוד לגעת ולשנות הוא כאן.

o       מוזמנים לקרוא עוד על פעילות האגף בקישור

אז את מי אנחנו מחפשים?

סטודנטים שנה ב' או ג' עם יתרת לימודים של שנתיים, לא חשוב מאיזה הפקולטה או מגמה. זה לא שאנחנו לא בררניים, פשוט אנחנו מאמינים שאדם הוא יותר מסכום תאריו.

מה כן נדרש?

יכולות ארגון, ראיה מערכתית, יכולת לעבודה עצמאית ויוזמה, תשומת לב לפרטים הקטנים, מצוינות, יכולת לרתום שותפים וחשיבה מחוץ לקופסא , יחסים אנוש מצוינים עמידה מול לחצים ומול הנהלה בכירה, לעבודה מלאת אתגר ובסביבה דינמית וצעירה

שליטה ביישומי office 

בהתאם להוראות נציבות שירות המדינה היקף משרת סטודנט מלאה הינו לפחות 96 שעות ועד 120 שעות בחודש.

העבודה במשרד הבריאות בירושלים

עדיפות לסטודנטים מצטיינים עם יתרת לימודים של שנתיים

עדיפות לבעלי ניסיון עבודה בליווי תהליכים ותכניות עבודה או נסיון ביזמות

קורות חיים נא להעביר במייל לכתובת: shelly.sella@moh.gov.il. יש לכתוב בכותרת המייל את המילים "קורות חיים למשרת סטודנט בתחום תכניות עבודה ואסטרטגיה משרדית" ואת השם המלא.

Prof. Shoham is looking for a native English speaker to type a book manuscript
פורסם ב: 18/08/2020
תאור המשרה

Prof. Shoham is looking for a native English speaker to type a book manuscript for him, 900 pages long, for a fee, of course.

Prof. Shoham is a noted scholar in the field of Criminology and a winner of the Israel Prize, among other many distinguished honors which he received during his academic career. He is by now 90 years old, and since he does not use a computer, he writes his research by hand.

 

Contact phone: 03-5406014 (Prof. Shoham). 

 

דרוש/ה מתאם/ת מחקרים קליניים, ואחראי/ת רגולציה והגשות מחקרים לועדת הלסינקי
פורסם ב: 19/08/2020
תאור המשרה

חלק מצוות הרגולציה של יחידת מחקר מובילה בתחומה; אחריות על ההיבט הבירוקרטי של המחקרים והגשת בקשות לועדת האתיקה של בית החולים עבור כל המחקרים הנעשים ביחידת המחקר.
הגשת בקשות חדשות ושוטפות, עבודה מול חברות התרופות וכו'.
אזור: תל אביב


דרישות:
·תואר ראשון BSc ביולוגיה/ מדעים/ תזונה/ כימיה/ סיעוד וכדומה.

·אנגלית רמה גבוהה

·מיומנויות מחשב מצויינות, הכרות עמוקה עם תוכנות האופיס

·יחסי אנוש ותקשורת בינאישית גבוהים

·נכונות לתקופת העסקה ממושכת

·סדר וארגון גבוהים אחריות אישית

·ניהול עבודה עצמאית יכולת לימוד עצמי גבוהה נעים/ה הליכות

·מנומס/ת יכולת לעבודת צוות , קבלת סמכות

·יתרון - תואר שני /    GCP / CRA


נכונות לעבודה אדמיניסטרטיבית שאינה כוללת עבודה מול מטופלים
היקף משרה: מלאה- 8 שעות ביום 5 ימים בשבוע וגמישות בשעות

קו"ח במייל:hr_onco@tlvmc.gov.il  למשרה מס' 330

 

An R&D company based in Tel Aviv is looking for a student for a part time job
פורסם ב: 19/08/2020
תאור המשרה

Job description:

• Tissue culture maintenance (Sub culturing, medium preparation, differentiation)

• Assistance in biological and analytical sample preparation prior to experiments

• Formulations preparation according to protocols

• Assistance in lab maintenance

• Assistant in materials sourcing and purchasing

 

The position is for 3 times a week, 2-3 hours each time, during the mornings (may vary according to needs)

 

Requirement:

• a student in the field of life science, chemistry or similar

• experienced with operating basic lab equipment

• experienced with tissue culture maintenance

• An enthusiastic hard worker, with excellent communication skills

 

Send CV to: ronit@neswell.net

 

לסיוע המשפטי, מחוז דרום דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 19/08/2020
תאור המשרה

תואר המשרה: סטודנט/ית

ייעוד המשרה: מיועדות לבני העדה החרדית

מספרי משרה: 81070196

כתובת היחידה: רחוב קרן היסוד 4, קומה 5, באר שבע

היקף המשרה: עד 120 שעות

תיאור תפקידים:

עבודת מינהלה, עבודה מול עורכי הדין במחוז, בתיאום עם עובדי המחוז לפי הצרכים.

דרישות המשרה:

סטודנט/ית לתואר ראשון

דרישת סף: אישור לימודים תקף ממוסד חרדי

דרישות רצויות:

תודעת שירות גבוהה

יכולת ביטוי גבוהה בשפה העברית, בכתב ובעל-פה

הערות:

יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה.

הגשת מועמדות:

קורות חיים בצרוף אישור ממוסד הלימוד לשלוח למייל: LironAms@justice.gov.il

תאריך אחרון להגשת קורות חיים: 20.8.20.

ליחידת תפעול ולוגיסטיקה במשרד המשפטים, דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 20/08/2020
תאור המשרה

מקום העבודה: משרד המשפטים, לשכה ראשית רח' סלאח א-דין 29, ירושלים

היקף העבודה: 120 שעות בחודש

תקופת העסקה: שלושה חודשים עם אפשרות הארכה

להלן תיאור העיסוק:

ניהול מעקב אחר יישום החלטות הנקבעות על-ידי הסמנכ"ל ומתן תזכורת לנוגעים בדבר לגבי מטלות שלא בוצעו במועדן. ניהול כלל המשימות דרך מערכת ה-actionbase.

הפקת דו"חות, הזמנות רכש ומעקב על ביצוע התקשרויות בהתאם לחוזים שנקבעו.

סיוע בעבודה המקצועית והמנהלית של יחידת הרכש כולל במערכת ממוחשבת ייעודית.

ניהול המלאי במחסני הלוגיסטיקה במרחבים השונים.

ביצוע פעולות נוספות בהתאם לצורך ועל פי דרישת הממונה.

דרישות סף:

השכלה: סטודנט/ית לתואר ראשון או לתואר שני הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.

דרישות רצויות:

ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות. ידיעה טובה של השפה העברית.

תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים, אמינות וחריצות.

נכונות לעבודה בשעות אחר הצהריים והערב.

 

הערות:

יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

הגשת מועמדות:

המעוניינים מתבקשים לשלוח קורות חיים לידי גב' מאיה ברזני:

בדואר אלקטרוני mayabar@justice.gov.il

לבנק מוביל דרושים/ות נציגים/ות למגוון משרות
פורסם ב: 02/09/2020
תאור המשרה

לבנק מוביל בשוק דרושים/ות נציגים/ות למגוון משרות:

נציג/ת משכנתאות

נציג/ת שירות לקוחות

נציג/ת מכירות

קיימות אפשרויות קידום נרחבות בבנק, קליטה כעובדי הבנק כבר מהיום הראשון !!!

המשרה מתאימה לסטודנטים שיכולים להתחייב ל-3-4 משמרות בשבוע

ישנם שירותי הסעות, משרות ממוקמות לוד/ירושלים.

הכשרה על חשבון הבנק מותאמת לסטודנטים !!

משמרות בשעות גמישות מאוד !!!

דרישות :

-*חובה* סטודנט/ית לתואר ראשון בכל תחום !

-*חובה* יכולת ניסוח ברמה גבוה !

-*חובה* יכולות עבודה מול מערכות טכנולוגיות !

-*יתרון* ניסיון קודם במוקדי שירות !

-*יתרון משמעותי* לדוברי שפות !

  

לבית הספר הבינלאומי של אוניברסיטת ת"א דרוש/ה מדריכ/ת מעונות (Residential Assistant)
פורסם ב: 03/09/2020
תאור המשרה

לבית הספר הבינלאומי של אוניברסיטת ת"א דרוש/ה מדריכ/ת מעונות (Residential Assistant)
היקף משרה- 50%

אחריות לקשר רציף עם הסטודנטים בינלאומיים באוניברסיטת תל אביב, בכלל זה תפעול הקליטה והשהות במעונות, מעקב אחר טיפול בבעיות תחזוקה והמערך המשמעתי.

תיאור התפקיד:

· מענה בנושאים אישיים, בריאותיים, לוגיסטיים ובירוקרטיים לסטודנטים הבינלאומיים.

· תפעול מערך הקליטה והעזיבה של הסטודנטים במעונות.

· מעקב שוטף אחר מצב התחזוקה של דירות המעונות של הסטודנטים הבינלאומיים.

· אחריות על התקשורת עם נציגי המעונות בנושאי תחזוקה ומשמעת.

· אחריות על אכיפת כללי המשמעת להתנהגות במעונות, בכלל זה אחריות על מנגנון הקנסות.

 

דרישות התפקיד:

· סטודנט (יתרון לסטודנטים באוניברסיטת תל אביב) - חובה.

· ניסיון קודם בתפקיד הכולל מתן שירות ותמיכה- חובה.

· ניסיון בעבודה לוגיסטית תפעולית- יתרון.

· ניסיון בעבודה עם אוכלוסייה בינלאומית, בעדיפות בסביבה חינוכית או אקדמית- יתרון

· שליטה מלאה בעברית, שליטה מצוינת בשפה האנגלית בע"פ ובכתב- חובה.

· זמינות ל- 20 שעות שבועיות וכן לכוננות טלפונית 24/7 לפי משמרות.

· מערכת שעות המאפשרת גמישות.

· נכונות למגורים במעונות הסטודנטים- חובה

תנאים:

משכורת חודשית + מגורים במעונות הסטודנטים

 

להגשת מועמדות לחץ כאן

לחברה צעירה דרושים/ות מגוון בעלי/ות תפקידים
פורסם ב: 03/09/2020
תאור המשרה

לחברה צעירה דרושים:

1. דוקטור/דוקטורנט במתמטיקה, מתמטיקה/מדעי המחשב רצוי התמחות בסטטיסטיקה/כלכלה חישובית

בעל הבנה וידע בתכנות.

ראש יצירתי ופתוח.

עבודה במשרה חלקית במציאה ופיתוח אלגוריתמים.

קורות חיים יש להפנות ליהודה במייל.

Yuda533@gmail.com

 

2. דוקטורנט/בוגר תואר שני/מסטרנט  פיזיקה/מדעי המחשב- עם התמחות באינפרמציה קוונטית

בעל יכולת עבודה ופיתוח באלגוריתמים משולבים של פיזיקה קוונטית וAI-

ראש יצירתי ופתוח לעבודהבמשרה חלקית במציאת ופיתוח אלגוריתמים .

קורות חיים יש להפנות ליהודה במייל.

Yuda533@gmail.com

 

לסנגוריה הציבורית מחוז מרכז, דרוש/ה סטודנט/ית למוקד מעצרים
פורסם ב: 06/09/2020
תאור המשרה

הקף המשרה: עד 80 שעות בחודש לפחות

תיאור תפקיד:

עבודה במוקד מעצרים
מקבל/ת פניות עצורים מתחנות המשטרה של המחוז
מקליד/ה את הפניות במערכת הממוחשבת
מבצע/ת בירור טלפוני של פרטי המעצר, משך המעצר ובית המשפט אליו יובא העצור
שולח/ת סנגור כונן לתחנת המשטרה המתאימה
מסייע/ת בעבודה המקצועית והמנהלית של היחידה
מבצע/ת מטלות נוספות בהתאם לצורכי היחידה והנחיות הממונה

דרישות המשרה:

השכלה: סטודנט/ית לתואר ראשון או לתואר שני הלומד במוסד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
הערה: סטודנט לתואר ראשון יוכל להיות מועסק עד 3 שנים, לתואר שני עד שנתיים.
עבודה במשמרות ערב ובוקר, כולל שישי ושבת.

דרישות רצויות:

ידע בהפעלת מחשב ומאגרי מידע
יכולת ביטוי גבוהה
יכולת גבוהה במתן שירות

הערות:

יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה.

 

הגשת מועמדות:

המעוניינים במשרה מתבקשים לשלוח קורות חיים לידי גב' מאולבוגט אפרת בדואר אלקטרוני לכתובת efratmau@justice.gov.il   
נא לציין בפניה כי היא עבור משרת סטודנט מעצרים.

תאריך אחרון להגשה: 14.9.20.

למרכז הספורט באוניברסיטת ת"א דרושה פקידה ליום בשבוע
פורסם ב: 06/09/2020
תאור המשרה

למרכז הספורט באוניברסיטת ת"א דרושה פקידה ליום בשבוע בין השעות 8:00-16:00 לתקופה קצובה - עד חודש אפריל 2021

התפקיד כולל-מענה טלפוני פרונטלי ותפעול שוטף של המשרד.

דרישות התפקיד-סדר, ארגון, יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה, אמינות, דיסקרטיות.

מיומנויות דרושות - עבודה בסביבה ממוחשבת (word, outlook, excel), אנגלית ברמה טובה (קרוא וכתוב)

קורות חיים יש לשלוח ל-shirie@tausc.co.il, בצירוף מס' משרה 1149 רק פניות רלוונטיות יענו. מעולה לסטודנטים!!!

 

לחברת יהלומים בינלאומית דרוש/ה מנהל/ת מדיה חברתית
פורסם ב: 06/09/2020
תאור המשרה

במסגרת התפקיד:
-
אחריות על תכני וידאו, תמונות
-
ניהול תוכן קריאייטיבי
-
קופירייטינג וכתיבה יוצרת

דרישות התפקיד:
*
אנגלית ברמת שפת אם, שפות
נוספות יתרון.
*
יכולת ניסוח מדהימה באנגלית
*
שליטה מלאה ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם, טוויטר, פייסבוק,
לינקדאין וכו

מקום עבודה: בורסת היהלומים
ברמת גן

0543107130
raanan@aarachminov.com

ללשכה המשפטית, דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 08/09/2020
תאור המשרה

הקף המשרה: עד 120 שעות

תיאור תפקיד:

סיוע בעבודה המקצועית של הלשכה המשפטית של משרד המשפטים, בפרט במתן ייעוץ וליווי משפטי למינהל משרד המשפטים, על יחידותיו השונות – לשכת מנכ"ל המשרד, אגף ההון האנושי, הממונה על העמדת המידע לציבור, אגף לביטחון מידע ויתר אגפי המינהל, ביחס לכלל פעילות המשרד. תחומי הייעוץ והליווי המשפטי המרכזיים שהסטודנט יידרש לסייע בהם הם: דיני עבודה, טכנולוגיה ומערכות מידע, חופש המידע והעברת מידע בין גופים ציבוריים, הגנת הפרטיות ומאגרי מידע, ליווי הליכים משפטיים שמשרד המשפטים צד להם ועוד.

במסגרת זו יידרש הסטודנט לנסח טיוטות חוות דעת משפטיות ומסמכים משפטיים אחרים בתחומים הנ"ל; איתור, עריכה וניתוח של חומר משפטי ואחר; עריכת סקירות פסיקה עדכנית; התלוות לישיבות וכן סיוע בתחומי פעילות נוספים של הלשכה המשפטית, בהתאם לצורך ועל פי דרישת הממונה.

בין היתר, התפקיד מצריך יכולת עבודה בשיתוף פעולה מול יחידות המשרד השונות וכן עם גופים ציבוריים נוספים.

                    

דרישות המשרה:

סטודנט/ית לתואר ראשון או לתואר שני למשפטים הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.

ידע וניסיון בעבודה בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות.

אחראי/ת, בעל/ת יכולת עבודה עצמאית, יחסי אנוש טובים, אמינות, זמינות, חריצות ומחויבות, סדר ותשומת לב לפרטים, כושר ניתוח ויכולת התבטאות גבוהה בכתב ובעל פה.

 

דרישות רצויות: 

תינתן עדיפות למועמדים שיוכלו לפרוש את שעות העבודה על פני מספר רב של ימים בשבוע, על פני מועמדים שיוכלו לפרוש את השעות על פני מספר ימים מצומצם.

תינתן עדיפות למועמדים בשנה ב' או ג' ללימודיהם.    

 

הערות:

יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה.

 

הגשת מועמדות:

המועמדים מתבקשים לשלוח קורות חיים למייל Lishka-mishpatit@justice.gov.il

או לפקס מס':  02-6467023

 

תאריך אחרון להגשה: 17.9.2020

 

לחונכות עבור נער בן 13 דרוש סטודנט
פורסם ב: 09/09/2020
תאור המשרה
לנער בן 13עם לקויות למידה דרוש חונך- סטודנט מתחום החינוך המיוחד, הפסיכולוגיה או קלינאות תקשורת,
לליווי תהליכי למידה, חיברות, ספורט.
היקף המשרה פעמיים בשבוע אחר הצהריים כשלוש שעות כל מפגש.
 
המשרה בפתח תקווה.
לפרטים
מירב- 0536064835
 
Business-Technological Analyst
פורסם ב: 14/09/2020
תאור המשרה

Responsibilities:

  • Locate and disseminate information on technological and business topics in diverse fields
  • Analyze and present the findings
  • Monitor processes in Excel and MS Teams
  • Maintain corporate website
  • Maintain networking management system
  • Prepare and update corporate slide decks
  • Produce business content

 

Requirements:

  • BA or MA student in the social sciences, business administration, or technology-oriented field
  • Highly proficient in Excel and PPT
  • Fluent English (native or academic level)
  • Previous analysis or research experience
  • Strong analytical capabilities and excellent written communication (Hebrew and English)
  • Technology and innovation oriented
  • Desirable: Previous experience in hi-tech, with MS Teams, and with Affinity

 

Position: Part-time (60%)

 

Location: Tel Aviv, remote-work options

 

Please send resumes to lauren.duke@elron.com

 

מתאמות מחקרים קליניים
פורסם ב: 14/09/2020
תאור המשרה

עבודה מעניינת מאתגרת מלמדת ובעלת סיפוק אישי גבוה.

הארגון: יחידת מחקרים קליניים – המערך האונקולוגי, בי"ח איכילוב

קו"ח למשרה מס' 321 במייל  @tlvmc.gov.ilhr_onco

התפקיד:

עבודת תיאום מחקרים קליניים בינלאומיים בכל סוגי הסרטן. תיאום בין יוזם המחקר, חוקרים/רופאים, מטופלים, ואנשי מקצוע רלוונטיים במוסד.

טיפול בחולי המערך האונקולוגי המתנדבים למחקרים הקליניים.

אחריות על ביצוע, ניהול, מעקב ובקרה על ניסויים קליניים, בכפוף לפרוטוקולים שאושרו ע"י ועדת האתיקה ומשרד הבריאות, תוך שמירה על זכויות המטופלים.

דרישות:

· תואר ראשון BSc ביולוגיה/ מדעים/ תזונה/ כימיה/ סיעוד וכדומה.

· GCP חובה

· אנגלית רמה גבוהה

· מיומנויות מחשב מצויינות

· יחסי אנוש ותקשורת בינאישית גבוהים

· נכונות לתקופת העסקה ממושכת

· סדר וארגון גבוהים אחריות אישית

· ניהול עבודה עצמאית יכולת לימוד עצמי גבוהה נעים/ה הליכות

· מנומס/ת יכולת לעבודת צוות קבלת סמכות

· יתרון - תואר שני / CRA