דרושים
  • קטגוריות:
  • שנה:
  • חודש:

הצטרפו אלינו

משרות אגודה
לאגודת הסטודנטים והסטודנטיות אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה דובר/ת
פורסם ב: 09/07/2020
תאור המשרה

הגדרות התפקיד

  • בניית תכנית דוברות ואסטרטגיה - סימסטריאלית ושנתית - ואחריות מלאה על יישומה.
  • ניסוח ניירות עמדה ומסמכי מסרים לקראת דיונים ואירועים סטודנטיאליים משמעותיים.
  • ניסוח נאומים ליו"ר האגודה לקראת טקסים אוניברסיטאיים.
  • התנהלות מול גופי תקשורת, באופן יזום ותגובתי כאחד, סביב אירועי האגודה - כולל יצירת סיקור תקשורתי וייצוג האגודה בתקשורת הארצית והמקומית.
  • ניהול קשר שוטף עם כתבים ותחקירנים ממערכות התקשורת המקומיות והארציות בתחומי החינוך, ההשכלה הגבוהה, הכלכלה, הרווחה, התרבות ועוד.
  • סיוע בארגון אירועים חברתיים, ערכיים וסטודנטיאליים המממשים את מסד ערכי האגודה ומקדמים את האינטרס הסטודנטיאלי.
  • כתיבת דף עדכונים לישיבות מועצה וניסוח "ניוזלטר" פנים ארגוני לעיון עובדי ועובדות האגודה.
  • הכנת מסמכים ייעודיים לנציגי הסטודנטים והסטודנטיות במועצת האגודה, אשר יסייעו בידם להעברת מסרי האגודה.
  • כתיבת מסמכי היערכות אופרטיבית לתרחישי קיצון וחירום אוניברסיטאיים וסטודנטיאליים.
  • סיוע בגיבוש אסטרטגיה מותאמת לרשתות החברתיות, השתתפות בביצוע משימות      קופירייטינג כלליות ובתהליכי קריאייטיב.
  • מתן דגשים בתחום העריכה והשפה לכלל הרכזים/ות והמנהלים/ות במחלקות השונות באגודה, כמו גם בעיצוב מענה רשמי וממלכתי לפניות מורכבות.
  • כתיבת פרוטוקולים בישיבות הנהלת האגודה ומועצת האגודה.
  • עבודה בשיתוף פעולה עם דוברים מקבילים, בהתאם לצורך.

 

דרישות התפקיד

  • סטודנט/ית לתואר ראשון בשנה ג' ומעלה  /  בוגר/ת תואר ראשון   /  סטודנט/ית לתואר שני באוניברסיטת תל אביב – חובה.
  • היכרות עם תחום התקשורת – חובה.
  • ניסיון בתחום התקשורת / אסטרטגיה / דוברות / יחסי ציבור – חובה.
  • היכרות עם הקהל הסטודנטיאלי – חובה.
  • יכולת ניסוח רהוטה ויכולת ביטוי ברמה גבוהה – הן בכתב והן בעל-פה – חובה.
  • יוזמה אישית, מוטיבציה ויכולת הנעה פנימית.
  • חשיבה קריאטיבית וחדשנית.
  • ראייה רחבה וארוכת טווח.
  • חשיבה ביקורתית ואנליטית.
  • יכולת קבלת החלטות.
  • ביצוע משימות תחת אילוצי זמנים.
  • ייצוגיות.
  • יחסי אנוש מצוינים.

 

פרטי המשרה

  • התפקיד הינו בכפיפות ישירה ליו"ר האגודה ובשיתוף פעולה עם רמ"ח הסברה ופרסום.
  • היקף המשרה – 90 שעות בחודש (גמישות בשעות וזמינות בשעות לא שגרתיות במידת הצורך).
  • שכר – 38 ₪ לשעה.
  • תשלום נסיעות לפי חוק.
  • תחילת עבודה מיידית.

 

ניתן להגיש מועמדות עד יום רביעי ה-12.08.2020 לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.
רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף את המסמכים הבאים:

1.      קורות חיים.

2.      מערכת שעות צפויה או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות, בהתאם לשנת הלימודים הצפויה.

3.      מענה לשאלון האישי המצורף:

 

שאלון למועמד/ת למשרת דובר/ת

1.      אתמול בערב פורסמה בחדשותYNET  ידיעה לפיה בקרוב יתקיים אירוע בהפרדה מגדרית באולם סמולרש שבאוניברסיטת תל אביב.

נסח/י תגובה מטעם אגודת הסטודנטים והסטודנטיות לידיעה.

2.      בעקבות פערים לוגיסטיים הוחלט לסגור את מערך "קפה שוק". במקומו, תציב האגודה מכונות אספרסו, אך הסטודנטים והסטודנטיות יצטרכו להביא את הכוסות מהבית.

מה תהיה עצתך המקצועית לאגודה במקרה זה שעלול במידה רבה מאוד להתפתח למשבר?

3.      בחודש דצמבר, מתקיימות בחירות למועצת האגודה. משנה לשנה התחרות יורדת ופחות סטודנטים וסטודנטיות מגישים/ות מועמדות. האגודה מתכננת לצאת בקמפיין לשיווק תפקיד הנציגה והבחירות למועצה.

נסח/י 3 דרכים / אסטרטגיות לקמפיין השיווק הנ"ל.

למחלקת אקדמיה באגודת הסטודנטים והסטודנטיות אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה רכז/ת תארים מתקדמים והורות
פורסם ב: 13/07/2020
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

  • מתן ליווי וסיוע אקדמי לסטודנטים/ות בתארים מתקדמים.
  • מתן מענה שוטף לפניות של סטודנטים/ות ועמידה על זכויותיהם/ן.
  • הנגשת המידע ופעילויות האגודה לאוכלוסיית התארים המתקדמים בקמפוס.
  • הובלת תחום ההורות, הריון ולידה באגודה - סיוע וטיפול בפניות של סטודנטים/ות, הובלת פרויקטים בתחום בשיתוף עם מחלקות אחרות באגודה וגורמים באוניברסיטה וקידום יוזמות חדשות.
  • התנהלות שוטפת מול גורמים אקדמיים באוניברסיטה, כגון, דיקאני/ות פקולטות, ראשי/ות חוגים, מזכירויות חוגים, נציגי/ות חוגים וכדומה.
  • קידום ושיפור הזכויות האקדמיות והובלת יוזמות לשינוי ושיפור התקנון.
  • הובלת פרויקטים שונים תומכי לימודים עבור הסטודנטים/ות.
  • קידום אג'נדות סטודנטיאליות בתחום האקדמי.
  • השתתפות וסיוע בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה ו/או האגודה.

 

דרישות התפקיד:

  • סטודנט/ית לתואר שני באוניברסיטת תל אביב עם יתרת לימודים של שנה לפחות– חובה.
  • יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.
  • חשיבה אנליטית ותשומת לב לפרטים.
  • ראייה רחבה וארוחת טווח.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • יכולת ניהול זמן וניהול משימות עצמאי.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • אחריות, סדר וארגון.

 

פרטי המשרה:

  • היקף המשרה – 80 שעות בחודש (לפחות 3 ימי עבודה בשבוע - גמישות בשעות).
  • שכר – 33 ₪ לשעה.
  • תשלום נסיעות לפי חוק.
  • תחילת עבודה מיידית.
  • העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.

 

ניתן להגיש מועמדות עד יום רביעי, ה-12.08.2020, לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1.      קורות חיים.

2.      מערכת שעות צפויה או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות, בהתאם לשנת הלימודים הצפויה.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.
רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון
.

לבית הדין המשמעתי לערעורים של האוניברסיטה דרוש/ה שופט/ת סטודנטים
פורסם ב: 26/07/2020
תאור המשרה

הגדרת התפקיד:

הסטודנט/ית שייבחרו יהוו חלק מהרכב של שלושה שופטים, שיושבים כערכאת ערעור על החלטות בית הדין המשמעתי לענייני סטודנטים.

בית הדין לערעורים מתכנס מספר מצומצם של פעמים בשנה למספר שעות בכל פעם.

המינוי הוא לשנתיים. התפקיד הינו התנדבותי.

 

דרישות התפקיד:

o סטודנט/ית לתואר ראשון או שני באוניברסיטת תל-אביב, שאינו/ה נמנה/ית על הסגל האקדמי הזוטר, ועם צפי של המשך לימודים בשנתיים הקרובות.

o חבר/ת אגודת הסטודנטים.

o בעל/ת כושר ביטוי גבוה בעל פה ובכתב.

o בעל/ת חשיבה עצמאית.

 

קורות חיים יש להעביר למייל: mevaker@student.co.il (יש לציין בכותרת המייל את שם התפקיד) עד לתאריך 30/7/2020.

· האגודה מגישה רשימת מומלצים מטעמה. מינוי השופטים מותנה באישור של רקטור האוניברסיטה.

למחלקת אקדמיה באגודת הסטודנטים והסטודנטיות אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה רכז/ת מקראות (משרה זמנית - החלפה לחופשת לידה)
פורסם ב: 26/07/2020
תאור המשרה

הגדרות תפקיד:

  • ניהול תהליך הפקת מקראות וחוברות מבחנים בכל סמסטר.
  • איסוף סילבוסים, בדיקתם והכנתם להפקה – כולל פרסום מבצע "שלח-קבל".
  • ניהול קשר שוטף מול גורמים שונים באוניברסיטה - מזכירויות, מרצים/ות וסטודנטים/ות.
  • איסוף מאמרים - כולל צילום וסריקת מאמרים בספריה, במידת הצורך.
  • הפקת מקראות חדשות ועריכת מקראות קיימות – בהתאם לפריטים המופיעים בסילבוס הקורס.
  • תפעול ציוד הדפוס והדפסת המקראות, תוך מתן דגש על טיב ואיכות המוצר המודפס.
  • עבודה שוטפת מול מרכז השירות של האגודה לצורך תיאום איסוף הזמנות.
  • מתן מענה שוטף לפניות בנוגע למקראות.
  • השתתפות וסיוע למנהל/ת המחלקה בביצוע תפקידיו/ה השונים, לפי הצורך.
  • השתתפות בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה והאגודה.

 

דרישות התפקיד:

  • סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב – חובה.
  • קפדנות ודיוק בפרטים.
  • יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • יכולת ניהול זמן וניהול משימות אישי.
  • יכולת למידה מהירה תוך כדי עבודה.
  • ניסיון בסביבת עבודה ממוחשבת וטכנולוגית.
  • יכולת טכנית גבוהה.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • אחריות, סדר וארגון.

 

פרטי המשרה:

  • החלפה לחופשת לידה - משרה זמנית לחודשיים עם אופציה להארכה.
  • היקף המשרה – 80 שעות בחודש.
  • זמינות ל-3 ימי עבודה בשבוע לפחות, בשעות גמישות.
  • שכר – 33 ₪ לשעה.
  • תשלום נסיעות לפי חוק.
  • העבודה הינה במשרדי האגודה באוניברסיטת תל אביב.
  • תחילת עבודה מיידית.

 

ניתן להגיש מועמדות לדוא"ל HR@student.co.il בציון שם המשרה.

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. מערכת שעות צפויה או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות, בהתאם לשנת הלימודים הצפויה.

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד. רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון.

מרכז/ת בכיר/ה - חישובים מערכתיים
פורסם ב: 28/07/2020
תאור המשרה

סקירת הפעילות הבינלאומית בתחום שרידות משקי הגז הטבעי בעולם, תוך מתן

המלצות להנהלת הרשות בנוגע לאימוץ מדיניות נכונה למשק הישראלי.

סקירת התפתחויות במשק האנרגיה של המדינות השכנות של ישראל איתן היא

עתידה לסחור בגז טבעי וזאת על מנת לבחון מודלים של הזרמת גז אופטימלית

ברמה אזורית.

ביצוע הרצות מודלים דינאמיים לבחינת הצורך בהוספה או הרחבה של תוואי

מערכת בהתאם להשתנות מצב הביקוש לגב הטבעי במשק כולו או באזורים

מסוימים.

ביצוע בחינות כלכליות של שימוש בטכנולוגיות נוספות או חדשות כגון:

אחסון יבשתי של גז טבעי, הנזלה ופריקה של גז טבעי נוזלי ודחיסה

ופריקה של גז טבעי גז דחוס, כולל כל חישובי השרידות המערכתית של

משק הגז הטבעי בפרט ומשק האנרגיה בכלל.

בחינת שילוב נתוני הספקים לתוך המודלים שיבנה ולמידול הזרמת הגז

הטבעי מהים למערכת ההולכה ובחינת הצורך בנקודות אספקה נוספות והקיבולת

הנדרשת בהן.

ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונה.

דרישות המשרה:

השכלה:

השכלה אקדמית תואר ראשון בכלכלה או מינהל עסקים עם התמחות

במערכות מידע או סטטיסטיקה.

ניסיון*

לבעלי תואר ראשון 3 שנות נסיון

לבעלי תואר שני 2 שנות ניסיון

** נסיון בעבודה כלכלית לרבות ביצוע בדיקות היתכנות כלכלית, ניתוח

נתונים ושימוש במודלים כלכליים.

דרישות נוספות ורצויות:

רצוי תואר שני באחד מהתחומים הנ"ל.

יכולת אנליטית ברמה גבוהה

ברמה גבוהה excel בדגש על office שליטה בתכנות

הבעה בכתב ובעל-פה בשפה האנגלית ברמה גבוהה

הערות:

כל מקום בו מפורט תאור התפקיד בלשון זכר,הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך.

תנתן הזדמנות שווה לאשה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה

מועמדים למשרה זו עשויים להיבחן במבחני כישורים כלליים והתנהגותיים.

ראה/י הסברים והנחיות למועמדים שייבחנו .

עובד מדינה המגיש מועמדות למכרז פומבי יצרף לבקשה שתי הערכות עובד

תקופתיות של השנתיים האחרונות.

כשיר לכהן במשרה רק מי שקיבל אישור בטחוני על פי הנחיות אגף הבטחון במשרד

האנרגיה.

המכרז פורסם ביום : ז' באב, תש"ף 28/07/2020

היום האחרון להגשת בקשות למכרז זה הוא : יד' באב, תש"ף 04/08/2020

למחלקת אקדמיה וזכויות סטודנטיאליות באגודת הסטודנטים והסטודנטיות אוניברסיטת תל אביב דרוש/ה נציב/ת זכויות מערב הקמפוס
פורסם ב: 03/08/2020
תאור המשרה

הגדרות התפקיד:

  • קידום ושיפור הזכויות האקדמיות והחוויה האקדמית של סטודנטים/ות בפקולטות במערב הקמפוס.
  • מתן ליווי וסיוע אקדמי לסטודנטים/ות ועמידה על זכויותיהם/ן.
  • טיפול בבעיות אקדמיות מהותיות מול גורמים שונים באוניברסיטה, כגון, ראשי חוגים, מזכירויות חוגים, אנשי מנהלה ועוד.
  • התנהלות שוטפות מול נציגי ונציגות המועצה ומול גורמים ומחלקות אחרות בתוך האגודה.
  • טיפול בבעיות אקדמיות שורשיות ומהותיות והובלת יוזמות לשינוי ושיפור התקנון.
  • מתן מענה שוטף לפניות של סטודנטים/ות.
  • קידום יוזמות חדשות והובלת פרויקטים שונים תומכי לימודים עבור הסטודנטים/ות.
  • קידום אג'נדות סטודנטיאליות בתחום האקדמי.
  • מתן סיוע לראש המחלקה ולרכזי המחלקה בביצוע פרויקטים שונים, במידת הצורך.
  • השתתפות וסיוע בפעילויות משתנות ואירועים של המחלקה ו/או האגודה.

 

דרישות התפקיד:

  • סטודנט/ית באוניברסיטת תל אביב עם יתרת לימודים של שנה לפחות – חובה.
  • יכולת ביטוי וניסוח ברמה גבוהה, הן בכתב והן בע"פ.
  • חשיבה אנליטית ותשומת לב לפרטים.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • יוזמה אישית ויכולת הנעה פנימית.
  • יכולת עבודה עצמאית.
  • יכולת ניהול זמן וניהול משימות עצמאי.
  • יחסי אנוש מעולים.
  • אחריות, סדר וארגון.

פרטי המשרה:

  • היקף המשרה – 80 שעות בחודש (לפחות 3 ימי עבודה בשבוע – בשעות גמישות).
  • שכר – 33 ₪ לשעה.
  • תשלום נסיעות לפי חוק.
  • תחילת עבודה מיידית.
  • העבודה הינה ממשרדי האגודה באוניברסיטה.

 

ניתן להגיש מועמדות עד יום שני, ה-.20208.16, לדוא"ל: HR@student.co.il בציון שם המשרה.

 

בעת הגשת המועמדות יש לצרף:

1. קורות חיים.

2. מערכת שעות צפויה או הערכה של זמינות מבחינת ימים ושעות, בהתאם לשנת הלימודים הצפויה.

 

המשרה מתייחסת לגברים ונשים כאחד.

רק פניות מתאימות תענינה - אגודת הסטודנטים אינה מתחייבת לזמן לראיון

משרות כללי
אנליסט/ית פיננסי/ת לאגף הפרויקטים לענבל חברה לביטוח בע"מ
פורסם ב: 02/06/2020
תאור המשרה

לענבל חברה לביטוח בע"מ (חברה ממשלתית) דרוש/ה אנליסט/ית פיננסי/ת לאגף הפרויקטים

 

תיאור התפקיד

* ליווי ותמיכה פיננסית לאגף ולחטיבת הפרויקטים, המשותפת לחברת ענבל ולאגף החשב הכללי במשרד האוצר.

* ליווי שוטף של ביצוע פרויקטי תשתיות גדולים בשיתוף המגזר הפרטי - פרויקטי PPP .

* מעורבות וטיפול במגוון סוגיות פיננסיות של הפרויקטים לרבות סיוע בייעוץ שוטף לוועדות המכרזים והרשויות

הממונות השונות, המשותפות למשרד האוצר, אגף הפרויקטים בענבל ומשרדים ורשויות ממשלתיות.

* סיוע בניסוח ועריכת מסמכי המכרז (בהיבט הפיננסי), טיפול שוטף בסוגיות הפיננסיות העולות במהלך ניהול

המכרזים והפרויקטים, בדיקת הצעות פיננסיות במכרזים, ליווי הליך הסגירה הפיננסית, ליווי יישום

ההסכמים, לרבות בקרה אחר חשבונות המוגשים מהזכיינים, מעורבות בייעוץ בנושאים אסטרטגיים, משאים

ומתנים ובדיונים פנימיים, בדיקות התאמת פרויקטים לביצוע בשיטת PPP ועוד.

* האנליסט יעבוד כחלק מצוות פיננסי אורגני, ובהכוונה מקצועית של היועצים הפיננסיים הבכירים.

* נתונים נדרשים לביצוע התפקיד

 

השכלה אקדמאית

תואר ראשון באחד מהתחומים הבאים: כלכלה / חשבונאות / מנהל עסקים

תואר שני במימון/מנהל עסקים - יתרון *יתרון למצטיינים

 

השכלה מקצועית/התמחות

ידע במימון – חובה

ידע במימון פרויקטים ובניית מודלים פיננסים - יהווה יתרון

ניסיון קודם בחברת ייעוץ פיננסי/מוסד פיננסי - יהווה יתרון

 

מיומנויות/ כישורים נדרשים:

ידיעת השפה האנגלית ברמת גבוהה, מיומנות גבוהה באקסל וב-PowerPoint, כושר הבעה בכתב ובעל פה ויכולת הצגה טובה, כישורי עבודה בצוות, יכולת למידה עצמאית

 

תכונות התנהגותיות נדרשות:

אמינות, דייקנות והקפדה על פרטים, אחריות, מוטיבציה ונכונות להשקעה, יחסי אנוש מצוינים

 

מועמדים העונים לדרישות התפקיד מוזמנים לשלוח קו"ח (בפירוט הניסיון המעשי) לכתובת : jobs1@inbal.co.il יש לציין את שם המשרה בנושא.

 

*רק פניות מתאימות תיענינה

בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, התשנ"ח-1998 המשרה מיועדת גם למועמד/ת עם מוגבלות העונה לדרישות התפקיד

האגודה למלחמה בסרטן מחפשת רכזים ומדריכי בני נוער לקראת מבצע "הקש בדלת"
פורסם ב: 03/06/2020
תאור המשרה

האגודה למלחמה בסרטן מחפשת אתכם, אנשים עם נשמה,

ומציעה עבודה מספקת ומאתגרת בשכר,

בריכוז ובהדרכת בני נוער בבתי ספר לקראת מבצע 'הקש בדלת'. 

העבודה מספטמבר עד נובמבר, גמישות בשעות ובימים, בכל רחבי הארץ

ובהתאמה למקום מגוריכם.

כישורים נדרשים: יכולת עמידה מול קהל, רקע בהדרכה – יתרון, כושר ארגוני,

יחסי אנוש מעולים, רכב חובה.

אפשרות לעבודה במהלך כל השנה למצטיינים.

המעוניינים/ות מתבקשים/ות לשלוח קו"ח לדוא"ל: revitalk@cancer.org.il

דרוש/ה עוזר/ת מחקר בחצי משרה במערך עיניים בב"ח איכילוב
פורסם ב: 07/06/2020
תאור המשרה

במערך עיניים במרכז הרפואי תל אביב איכילוב דרוש.ה עוזר.ת מחקר. התפקיד כולל חשיפה למחקרים קליניים מובילים בתחום הרשתית, עבודה סטטיסטית, עבודה מול הצוות הרפואי ומטופלים ומול האוניברסיטה, ועבודה אקדמית.

מדובר בחצי משרה עם אפשרות לגמישות בשעות העבודה.

המשרה כוללת:

  • עבודה סטטיסטית
  • תאום מטופלי מחקר במסגרת מחקר
  • איסוף נתונים ממערכות קליניות במסגרת מחקר
  • איסוף מידע מספרות מקצועית
  • עזרה בהכנת הצעות מחקר והגשות למענקי מחקר (grant)
  • הכנת מצגות מדעיות
  • אפשרות לכתיבה מדעית – לא חובה

 

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון
  • ידיעת השפה העברית על בוריה וידיעת אנגלית ברמה טובה מאד, לרבות יכולת תכתובת והבעה
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות, שליטה בתוכנות OFFICE כולל Excel ו Powerpoint
  • ניסיון בעבודה עם מערכת SPSS
  • יכולת כתיבה
  • יכולת עבודה עצמאית והשתלבות בעבודה בצוות
  • יכולת תיאום, ארגון, סדר ודייקנות עם ניסיון בתפקיד אדמיניסטרטיבי
  • יכולת התמודדות עם ריבוי משימות ועומס
  • פתיחות ויכולת תקשורתית ורבלית גובהה
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים

 

המשרה יכולה להתאים לסטודנט/ית לתואר שני.

 

נא לפנות לד"ר דינה צור – dinahzur@gmail.com

דרוש/ה סטודנט/ית למשרה חלקית לחברה העוסקת בייעוץ ורישום מוצרים
פורסם ב: 07/06/2020
תאור המשרה

מגייסת עובד/ת רגולציה לרישום מוצרי מזון, חיטוי, ואמ"ר.
העבודה במשרד באזור. 

המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
אנגלית ברמה גבוהה, בעל/ת יכולות בכל יישומי המחשב. 

יש לשלוח קו"ח למייל:
info@galiamir.com

דרוש/ה מזכיר/ה אדמיניסטרטיבי/ת
פורסם ב: 07/06/2020
תאור המשרה

-למשרד מתכננים/מהנדסים דרושה עוזרת מזכיר/ה לעבודות אדמיניסטרטיביות .

-העבודה כוללת :

* ניהול יומן ותיאום פגישות.

* סיוע בניהול מזכירות חברה.

* עבודה אדמיניסטרטיבית הכוללת תיוקים, מכתבים, סריקות, גיבוי מזכירה ראשית

בהעדרה .

-העבודה במשרה חלקית, כ - 70 שעות חודשיות-גמיש. -שעות העבודה – גמיש .

- מקום העבודה - מרכז ת"א (סמוך לתחנת רכבת השלום/עזריאלי)

דרישות: שליטה גבוהה ביישומי אופיס לרבות וורד ויומן אלקטרוני. יכולת ניסוח טובה בכתב ובע"פ. המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד.

למעוניינים נא ליצור קשר עם בינה/גיל בטלפון: 03-5622638

להדרכת חוגי לגו ועוד - לגילאים 6-8 בבתי ספר יסודיים דרושים/ות מגוון ממלאי תפקידים
פורסם ב: 09/06/2020
תאור המשרה

1) להדרכת חוגי לגו ועוד - לגילאים 6-8 בבתי ספר יסודיים במהלך קייטנות הקיץ:

*שכר של 65₪ לפעילות של 45 דקות!*
עבודה של מעל 5 פעילויות ביום!! 
 
טווח שעות 8:00-16:00
             
*אין צורך בניסיון קודם בהדרכת חוגים הכשרה מלאה ע"י החברה.

דרישות:
*רכב חובה!
*ניסיון קודם בעבודה עם ילדים.

פריסה ארצית בכל אזור המרכז + השרון + צפון הארץ - שיבוץ לפי אזור מגורים.
 
 
2) דרושים מדריכים מחליפים!!
 
להדרכת חוגי לגו ועוד - לגילאים 6-8 בבתי ספר יסודיים

*שכר של 65 ₪ לפעילות של 45 דקות!*
 
עבודה מזדמנת בהתאם לצורך ולזמינות בין השעות 12:30- 16:00
* אין צורך בניסיון קודם בהדרכת חוגים הכשרה מלאה ע"י החברה.
 
דרישות: 
*נסיון קוד בעבודה עם ילדים 
*מעולה לסטודנטים/השלמת הכנסה!
 
פריסה ארצית בכל אזור המרכז+ השרון+ צפון הארץ.
 
לפרטים נוספים:
 
0503866667
או במייל 
Lego.plus12@gmail.com
 
 
 

 

דרושים מדריכים , אנרגתיים וסבלניים, שאוהבים ילדים
פורסם ב: 09/06/2020
תאור המשרה
 לעבודה כייפית ומלאת שליחות עם ילדים 
   
הדרכת חוגי לגו ועוד - לגילאים 6-8 בבתי ספר יסודיים
 
אין צורך בניסיון קודם - הדרכה מלאה עלינו
 
*שכר דיפרנציאלי מעל 52 ש"ח לשיעור (45 דק)* 
 
 
*בונוסים ותמריצי התמדה גדולים כל רבעון*
 
תחילת עבודה בחודש ספטמבר
*עבודה בהתחייבות לשנת לימודים! (10 חודשים)*
 
 עבודה בטווח שעות בין השעות 12:30-16:30!     
 
דרישות:
 
*רכב חובה!
*ניסיון קודם בעבודה עם ילדים.
*התחייבות לשלושה ימי עבודה בשבוע לפחות.
*מעולה לסטודנטים/אמהות או השלמת הכנסה!
 
*המשרה ממוקמת בת"א/מרכז*

לפרטים נוספים: 

0503866667 
חברת תקשוב המאה ה21 מחפשים מדריכים לחודשי הקיץ להדרכה בקורסים מקוונים
פורסם ב: 09/06/2020
תאור המשרה

רוצים/ות להשפיע על דור העתיד?

יש לכם/ן ניסיון בהדרכה מקוונת בעולמות התוכן של מולטימדיה, כלים דיגיטליים, גיימינג ומדעי המחשב?

מחפשים הכנסה לחודשי הקיץ עם אופציה להמשך?

 

הצטרפו לצוות Summer Skills

 

שלחו קורות חיים למיילtikshuv@tikshuv121.co.il

דרוש פרוייקטור לחברת יעוץ בתחום ההנדסה, הבטיחות התהליכית והחומרים מסוכנים
פורסם ב: 09/06/2020
תאור המשרה

מיקום העבודה: פתח-תקווה

 

סוג משרה: משרה לפי שעות, המשרה מתאימה לסטודנטים ל: כימיה/ חומרים/ פלסטיקה/ חשמל/ אלקטרוניקה, תעשייה וניהול שנה שלישית ומעלה.

 

שעות עבודה: שעות העבודה גמישות ונעות לסירוגין בין השעות 08:00-17:00, מינימום לשני ימים בשבוע.

 

מייל לשליחת קורות חייםces@012.net.il

 

לחברת ביונאוט מעבדות דרוש/ה סטודנט/ית להנדסה ביורפואית למשרה חלקית
פורסם ב: 17/06/2020
תאור המשרה

לחברת ביונאוט מעבדות דרוש/ה סטודנט/ית להנדסה ביורפואית למשרה חלקית (שעתית)

התפקיד כולל בעיקרו פעילות פרה קלינית בבית חולים במרכז.

עבודת מעבדה פרה קלינית , תיעוד ואיסוף מידע קליני

מעבר על מאמרים מדעיים ובניית מערכי ניסוי בהתאם

עבודה במעבדת רובוטיקה

חיבה "ללכלך את הידיים" ולעבוד עם חומרה/ אובייקטים פיזיים

 

דרישות קדם –

שנה שלישית או רביעית בהנדסה

אנגלית ברמה מעולה

יכולת עבודה עצמאית

ניסיון ברובוטיקה- יתרון

ניסיון בעיבוד אותות/ תמונה- יתרון

רקע ב MATLABPYTHON - יתרון

סקרנות אינטלקטואלית ותאבון ללמוד תחומים טכניים חדשים

michael.kardosh@bionautlabs.com

 

דרוש/ה מלווה להטסת אדם מבוגר למנצ׳סטר (אנגליה)
פורסם ב: 17/06/2020
תאור המשרה
 
דרוש/ה בהקדם האפשרי מלווה להטסת אדם מבוגר, שקט ונעים עם בעיית הליכה, אשר עליו להגיע משדה התעופה בן גוריון לשדה התעופה במנצ׳סטר. מועד הטיסה: ראשית יולי. השכר כולל את כל ההוצאות הכרוכות בטיסה ותשלום ביד רחבה בגין הליווי.
לפרטים ניתן לפנות לפרופ׳ דני בן-שחר בטלפון 054-4519298. 
דרוש/ה סטודנט/ית לעבודות הקלדה עבור ספר העוסק בחינוך הורים
פורסם ב: 17/06/2020
תאור המשרה

דרוש/ה סטודנט/ית לעבודות הקלדה עבור ספר העוסק בחינוך הורים

עדיפות תינתן עבור סטודנטים/יות מהפקולטה לחינוך/ פסיכולוגיה. 

לפרטים נוספים: 0523306677

נבחרת ישראל הצעירה במדעים מחפשת מדריכים/ות
פורסם ב: 17/06/2020
תאור המשרה

לנבחרת ישראל הצעירה במדעים דרושים מדריכים ומדריכות מעולים!

תכנית יוקרתית המכשירה בני ובנות נוער מצטיינים בתחומי המדעים ומתמטיקה ומהווה עתודה לנבחרות ישראל הבוגרות המתחרות באולימפיאדות הבינלאומיות במדעים ומתמטיקה המתקיימות מידי שנה ברחבי העולם.

 

אנו מחפשים אנשים בעלי מוטיבציה גבוהה למגוון תפקידים חינוכים-אקדמים:

 

התפקידים כוללים:

· הדרכה מדעית וחברתית במחנות נוער המתקיימים כ 7-8 פעמים במהלך השנה במשך 2-5 ימים (כולל לינה)

· השתתפות בימי הכנת מדריכים פעם בחודש

· כ 3-5 שעות שבועיות לצורך ליווי החניכים, מתן ובדיקת מטלות (גמיש בימים ובמיקום)

· שכר מתגמל

 

דרישות התפקיד:

· בעלי תואר או במהלך לימודי תואר ראשון או שני בתחומי המדעים (מדעי המחשב / מתמטיקה / פיזיקה / כימיה / הנדסה) ו/או ניסיון פעיל באולימפיאדות הבינלאומיות במדעים - חובה

· ניסיון בהדרכה – יתרון משמעותי

· יכולת פיתוח תוכן חינוכי- אקדמי- יתרון

· בעל תואר שני או במהלך לימודי תואר שני/דוקטורט בתחומי המדעים (מתמטיקה / מדעי המחשב / פיזיקה / כימיה / הנדסה)- יתרון משמעותי

 

קו"ח יש לשלוח למייל:

maayanneeman@tauex.tau.ac.il

דרוש/ה סטודנט/ית לארח חברה עבור אישה מבוגרת
פורסם ב: 22/06/2020
תאור המשרה
עבור אישה מבוגרת דרוש/ה סטודנט/ית לביקור פעמיים בשבוע ברמת אביב ג׳ למשך שעתיים לאירוח חברה וסידורים.
50 שח לשעה.
נודה לתאום בטלפון: 050-3581784
דרושים/ות סטודנטים/יות לליווי קורסים
פורסם ב: 22/06/2020
תאור המשרה

דרושים/ות סטודנטים/יות לליווי קורסים

*עבודה גמישה ונוחה לפי שעות

אפשרות למשמרות בוקר, ערב וימי שישי

 

· רמה אישית גבוהה מאוד

· בעל/ת יוזמה, דייקנות, יכולת אלתור ותודעת שרות מפותחת

· יכולת טכנית

 

מגורים בתל אביב והסביבה הקרובה

 

קו"ח למייל:Dolfin@magid.org.il

דרושה סטודנטית לארח חברה לנערה בת 17
פורסם ב: 22/06/2020
תאור המשרה
דרושה סטודנטית לבילוי משותף עם נערה בת 17 עם עיכוב התפתחותי ברמת אביב במהלך חופשת הקיץ פעמיים שלוש בשבוע בשעות הבוקר. עדיפות לסטודנטית מהמעונות ו/או שמתגוררת באזור רמת אביב. 
לפרטים  נא לפנות לטלפון 0549331000 גלית.
רשת גני ילדים בפתח תקווה מחפשת גננת לעבודה במשרה מלאה
פורסם ב: 24/06/2020
תאור המשרה
רשת גני ילדים בפתח תקווה מחפשת גננת לעבודה במשרה מלאה עם ילדים בגילאים 3-6. 
מחפשים משהי עם "ראש גדול" והמון אהבה לילדים.
לקבלת פרטים נוספים: מייל: olga@orletikva.com
או בטלפון: 054-6282909.
 
Mimecast (previously Segasec) is looking for a Junior Security Analyst
פורסם ב: 24/06/2020
תאור המשרה

Mimecast (previously Segasec) is hiring!

We are looking for a Junior Security Analyst to join our analysts' team and help us keep the internet safe!

Click here to apply https://bit.ly/2zNWEwc

 

החברה שלנו הינה חברה טכנולוגית גלובלית (1800 עובדים בעולם) בתחום הסקיוריטי, ואנחנו מחפשים אנליסטית או אנליסט עם יתרת לימודים של שנתיים ועם נגיעה או אוריינטציה טכנולוגית בסיסית בתחום רשתות תקשורת. לא נדרש ניסיון קודם. המשרה הינה משרת סטודנט (50-60% משרה) במשמרות 24/7 כולל לילות וסופי שבוע, בתל אביב (סמוך לרכבת מרכז).

 

 

 

 

נציג/ת מכירות טלפוניות
פורסם ב: 25/06/2020
תאור המשרה

מכללת אנגלו סכסון מגייסת איש/אשת מכירות טלפוניות ללקוחות פוטנציאליים (לידים חמים).

משכורת בסיס + בונוסים

אווירה כיפית מובטחת

גמישות בשעות

*עבודה בהרצליה פיתוח

מעניין? תשלח/י קו"ח ונהיה בקשר לכתובת: sec@anglo-saxon.co.il

 

דרושה סטודנטית שתארח חברה עבור קשישה מקסימה
פורסם ב: 29/06/2020
תאור המשרה

דרושה סטודנטית ידידותית, יצירתית וסבלנית, לבילוי עם קשישה מקסימה מספר ימים בשבוע לשיחות.

חשוב לציין כי הכוונה אינה לטיפול רפואי או סיעודי, אלא לבילוי זמן איכות.

המעוניינות מוזמנות להתקשר לדפנה 050-8499144

 

למשרד רואי חשבון דרוש/ה מתמחה/ רואה חשבון מתחיל
פורסם ב: 02/07/2020
תאור המשרה

למשרד רואי חשבון בתל אביב דרוש/ה מתמחה/ רואה חשבון מתחיל למשרה מלאה.

קו"ח- tali@ac-cpa.co.il

 

דרוש/ה סטודנט/ית לריכוז קמפיין עבור עמותת "דלת פתוחה, לקידום מיניות בריאה"
פורסם ב: 02/07/2020
תאור המשרה

דרוש/ה סטודנט/ית* לריכוז קמפיין לפתיחת שנת הלימודים של עמותת "דלת פתוחה, לקידום מיניות בריאה":

המשרה כוללת ריכוז הקמפיין מא' ועד ת', כולל ניהול משמרות מתנדבים, מעקב אחר הרשמה, תיאום ראיונות קבלה ועוד.

היקף משרה : 15 שעות בשבוע

מתכונת העבודה:

יום ראשון – 16:00-20:00

יום שני – 16:00-20:00

יום חמישי – 3 שעות, גמיש

יום שישי – 08:30-20:30

מועד התחלת העבודה : מיידי

שכר: 35 ₪ לשעה

יש לשלוח קורות חיים לכתובת ippf@opendoor.org.il

המשרה היא זמנית לתקופה של 3 חודשים, עם אופציה להארכה

לחברה ירושלמית קטנה דרושים מהנדסי לינוקס
פורסם ב: 07/07/2020
תאור המשרה

לחברה ירושלמית קטנה דרושים מהנדסי לינוקס:

  * Experience bilding the Linux kernel and modules from source
  * Knowledge of the ARM architecture and instruction set
  * Understanding of Linux device trees
  * Experience building U-Boot or other embedded boot loader
  * Familiarity with the Linux boot sequence

 לשליחת קו"ח ולפרטים נוספים:

יונתן בן אברהם -yba@tkos.co.il
יעל ערמי- yarami@tkos.co.il

דרושים/ות סטודנטים/ מורים למוזיקה לעבודה עם הגיל הרך
פורסם ב: 09/07/2020
תאור המשרה

דרושים/ות סטודנטים/ מורים למוזיקה לעבודה בשעות הבוקר בגני ילדים ברחבי הארץ.

אפשרות למשרה מלאה/ חלקית

בשילוב משרת ההוראה בבית הספר אנו מציעים ליווי, הדרכה ואפשרויות קידום רבות

קורות חיים ניתן לשלוח לכתובת-

Musicteachers67@gmail.com

 

דרוש/ה סטודנט/ית לתואר שלישי למעבדת חקר חדשה הנוגעת בפיזיולוגיה של כחוליות
פורסם ב: 09/07/2020
תאור המשרה
מעבדה חדשה לחקר הפיזיולוגיה של כחוליות מחפשת סטודנט לתואר שלישי שיבחן מנגנוני הרעילות של CO2 לכחוליות.
הפרוייקט יקנה מיומנויות במגוון שיטות  ביוכימיות ומולקולריות, יערב פיזיולוגיה והנדסה גנטית של כחוליות וגם הבטים סביבתיים.
קיימת אופציה למגורים במעונות הקמפוס שדה בוקר- סביבה בינלאומית מדהימה מבחינה מקצועית וחברתית. ההצעה פתוחה עד אמצע יולי. 
ליצירת קשר: 0585420811 או ninaka@bgu.ac.il

 

דרוש/ה עוזר/ת מחקר
פורסם ב: 09/07/2020
תאור המשרה

To assist physically challenged Historian in writing an academic book

Location: Tel Aviv University, Gilman.

 

Requirements:

- Excellent command of Word, Windows Explorer, Email;

- Academic degree, preferably MA or last year of BA in humanities with a background in History;

- Fluency in English and Hebrew (speaking, reading and writing).

- Fast learner: ability to quickly understand verbal instructions and to be exact;

- Keen attention to detail

Please send CV by email to gygygy@post.tau.ac.il

Only relevant candidates will be contacted.

היקף המשרה: 15 שעות שבועיות, גמיש

שכר: 40 ₪ לשעה

פרטי יצירת קשר:

מס' טלפון קווי: 03-5491933

מס' טלפון נייד: 052-8645757

 

 

דרוש/ה סטודנט/ית להזנת נתונים באקסל
פורסם ב: 09/07/2020
תאור המשרה

במסגרת עבודת תזה בנושא עיצוב ואדריכלות, דרוש/ה סטודנט/ית הבקיא/ה בתוכנת אקסל. 

העבודה תכלול הזנת נתונים, יצירת טבלאות וגרפים, הכנסת מידע כבסיס נתונים מנבא. לפרטים נוספים: טליה גון אסיף- 054-3184189

 
Interaction Design Foundation hiring new positions
פורסם ב: 13/07/2020
תאור המשרה

Video Editor and Visual Storyteller

As our video editor and visual storyteller, you'll educate and captivate the minds of thousands of students around the world. That's a huge audience—and that's why we're looking for someone with serious talent!

In this role, you'll get to work with top design experts to create high-quality educational videos. You'll have the freedom to apply your creativity and constantly grow your talents. If you're passionate about design, education and engaging viewers through your work, we'd love to hear from you.

Apply Here

 

 

Member Support Unicorn

As our Member Support Unicorn, you'll help our learners achieve their goals and enjoy their education on a daily basis. Our members will rely on you to solve problems, get guidance and ultimately improve their careers through learning and networking.

the role says, we're looking for someone who is a true unicorn—someone who brings happiness, enthusiasm, helpfulness and just a dash of magic to every person in our community.

Apply Here

 
דרוש/ה איש/אשת חינוך למשרת ספרן/ית וקבוצות תגבור
פורסם ב: 13/07/2020
תאור המשרה

דרוש/ה איש/אשת חינוך למשרת ספרן/ית וקבוצות תגבור.

היקף המשרה: משרה מלאה.

מיקום: יובל חינוך. 

לפרטים נוספים נא ליצור קשר דרך המייל: einatatias1@gmail.com

או במספר הטלפון: 050-6670522

לרישום והסדר זכויות מקרקעין לשכת רישום המקרקעין, פתח תקוה - דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 13/07/2020
תאור המשרה

לרישום והסדר זכויות מקרקעין לשכת רישום המקרקעין, פתח תקוה -  דרוש/ה סטודנט/ית

תואר המשרה: סטודנט/ית

מספר משרות: 1

יחידה: רישום המקרקעין - ההסתדרות ,26 פתח תקוה

 

תחילת העסקה: 09/2020

 

תקופת העסקה: עד 9/21 - עם אופציה להארכה בכפוף לאישור לימודים. 

הקף המשרה: עד 120 שעות חודשיות

 

תיאור תפקיד:

עבודה מול מערכת ממוחשבת, מאגרי מידע וטיוב נתונים. 

ידע נרחב בהקלדה

 

דרישות המשרה:

השכלה: סטודנט לתואר ראשון או תואר שני הלומד במוסד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוה או סטודנט הלומד לתואר הנדסאי / טכנאי
הערה: סטודנט לתואר ראשון יכול להיות מועסק עד 3 שנים, לתואר שני עד שנתיים וסה"כ עד חמש שנים ברצף.

דרישות רצויות:

ידע וניסיון בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות

 

הערות:

יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה.

 

הגשת מועמדות:

יש לשלוח קורות חיים ללשכת רישום המקרקעין פ"ת lironkri@justice.gov.il  או לפקס

02-6467737


תאריך אחרון להגשה: 23/7/20.

דרושים/ות עובדים/ות סוציאליים/ות
פורסם ב: 14/07/2020
תאור המשרה

דרושים/ות עובדים/ות סוציאליים/ות לסניפים:

אשדוד/ בת ים/ באר שבע/ דימונה/ ערד / קריות


תיאור:

עבודה מאתגרת בתחום הזקנה, קשר עם קשישים ובני משפחותיהם,

התערבויות, מיפוי צרכים, מיצוי זכויות הקשיש והעובד, פיתוח קשרי קהילה, הדרכת עובדים.

 

 הדרכה מקצועית תינתן ע"י החברה!

 תנאים טובים למתאימים!

 גמישות בהיקף משרה!

 אופציה לביצוע ביקורי בית בלבד!

 אופציה לקבלת רכב חברה!

 

דרישות:

תואר ראשון בעבודה סוציאלית/ סיעוד/גרונטולוגיה- חובה

רישיון נהיגה- חובה

 

להגשת מועמדות:  ilona@matan-il.com

 

עובד/ת למעבדת מחקר ביוטכנולוגיה
פורסם ב: 15/07/2020
תאור המשרה

רקע על החברה

החברה הישראלית לחקר מדעי החיים בע"מ הינה חברה ממשלתית המשמשת כזרוע עיסקית של המכון למחקר ביולוגי בישראל, וממוקמת בקמפוס המכון הביולוגי בנס ציונה.

החברה עוסקת בשירותי מו"פ בתחומי ביולוגיה, כימיה ומדעי הסביבה וכן מעניקה שירותי בדיקת איכות סביבה (בעיקר שירותי ניטור אויר).

 

תיאור

למעבדה בתחום הביוטכנולוגיה המתמחה בפיתוח וייצור תרכיבי חיסון דרוש/ה עמית/ת מחקר.

התפקיד כולל: עבודה בסביבת תהליכי ייצור ביוטכנולוגיים, עריכת מבחנים אימוניים ואנליטיים לאפיון תרכיב חיסון, עבודה עם תרביות תאים, עבודה בתהליכי Downstream ועוד.

 

 

משרה מלאה - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

 

 

דרישות

תואר שני בתחומי המדעים: אימונולוגיה, תרביות תאים, ביוטכולוגיה, מדעי החיים

ניסיון ומיומנות מקצועית בעבודה בתנאי GMP

ניסיון ומיומנות מקצועית בעבודה בחדרים נקיים – יתרון

ידע וניסיון בתפקידי בקרת והבטחת איכות של ייצור פרמצבטי - יתרון

יכולת ביצוע פרויקטים עצמאיים

מקצועיות, דיוק ומוסר עבודה גבוה.

יכולת גבוהה לעבודה בצוות וכישורים בינאישיים טובים.

יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה בשפות עברית ואנגלית

*רק מועמדים /ות מתאימים /ות ייענו.

 

פרטי התקשרות / הגשת קורות חיים

מייל: sarit@lsri.co.il

פקס: 08-9401443

עובד/ת למעבדת דיאגנוסטיקה
פורסם ב: 19/07/2020
תאור המשרה

רקע על החברה

החברה הישראלית לחקר מדעי החיים בע"מ הינה חברה ממשלתית המשמשת כזרוע עיסקית של המכון למחקר ביולוגי בישראל, וממוקמת בקמפוס המכון הביולוגי בנס ציונה.

החברה עוסקת בשירותי מו"פ בתחומי ביולוגיה, כימיה ומדעי הסביבה וכן מעניקה שירותי בדיקת איכות סביבה (בעיקר שירותי ניטור אויר).

תיאור

למעבדה בתחום הביולוגיה העוסקת בבדיקות דגימות קליניות לנוכחות נגיפים, דרוש עובד/ת. התפקיד כולל: ביצוע בדיקות בהתאם להכשרה כגון: טיפול בדגימות קליניות, הפעלת מכשור מעבדה, תחזוקת מכשירים, הכנת ריאגנטים ועוד

משרה מלאה - המשרה מיועדת לנשים וגברים כאחד

דרישות

תואר ראשון או שני בתחומי המדעים: מיקרוביולוגיה, גנטיקה, מדעי החיים

ניסיון ומיומנות מקצועית בעבודת מעבדה – חובה

אחריות למתן תוצאות איכותיות לפי נהלי העבודה, נהלי איכות ונהלי בטיחות

מקצועיות, דיוק ומוסר עבודה גבוה

עמידות לעבודה בתנאי לחץ יכולת גבוהה לעבודה בצוות וכישורים בינאישיים טובים

יכולת ביטוי גבוהה בכתב ובעל פה בשפות עברית ואנגלית

רק מועמדים /ות מתאימים /ות ייענו.

פרטי התקשרות / הגשת קורות חיים

מייל: sarit@lsri.co.il

פקס: 08-9401443

דרושים עובדים לצוות מולטימדיה של אגף ה- IT באוניברסיטת ת"א
פורסם ב: 23/07/2020
תאור המשרה

תיאור התפקיד:

התקנה, פריסת ציוד ותחזוקה של ציוד מולטימדיה בקמפוס האוניברסיטה. עריכת וידאו.

עבודה שעתית.

דרישות:

ראש פתוח וגישה טכנית. יכולת למידה מהירה.

ידע בהפעלת מחשב אישי – חובה.

הכרות עם עריכת וידאו – יתרון. ניסיון בהתקנות ציוד מחשבים ומולטימדיה – יתרון.

ניסיון ברכיבה על אופניים – יתרון.

גמישות בשעות העבודה.

נכונות לשעות נוספות.

 

המשרה פונה לנשים וגברים.

 

קו"ח להעביר ל: ז'ק ברוקס :

jackb@tauex.tau.ac.il

 

למחלקת ייעוץ וחקיקה (יחידת הניהול ותפקידים מיוחדים) דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 23/07/2020
תאור המשרה

 

תחילת העסקה: אוקטובר 2020 בכפוף לסיווג ביטחוני ומילוי טפסי קליטה.

תקופת העסקה: עד שנה או כל זמן שהמועמד סטודנט

היקף משרה: עד 120 שעות חודשיות

תיאור תפקיד:

ייעוץ וחקיקה מונה כ- 280 עובדים, ביניהם משפטנים, עובדי מנהל, מתמחים וסטודנטים.

מהות התפקיד היא סיוע בתחומי היחידה לפיתוח ההון האנושי בייעוץ וחקיקה ובייחוד בתחומי משאבי האנוש. זאת, לרבות סיוע בנושא דיווחי נוכחות עובדים, קליטה ועזיבת עובדים, טיפול בנושאי שכר, סריקת מסמכים לתיקים האישיים וכדומה.

נכונות לעבודה לפחות 3 פעמים בשבוע החל משעות הבוקר.

דרישות רצויות:

יכולות ארגון ותפעול

ניסיון וידע בעבודה בסביבה מחשובית ( word, excel, powerpoint)

יכולות למידה מהירה

יחסי אנוש מעולים

הערות:

יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה.

הגשת מועמדות:

המעוניינים מתבקשים לשלוח קורות חיים, אישור לימודים והמלצות (לא חובה) לידי אוריה צריקר בכתובת הדוא"ל oriyay@justice.gov.il

תאריך אחרון להגשת מועמדות: 28/7/2020

 

דרושים/ות מדריכים/ות בעלי/ות תואר ראשון או סטודנטים/ות שנה א' ומעלה
פורסם ב: 26/07/2020
תאור המשרה

דרושים/ות מדריכים/ות בעלי תואר ראשון או סטודנטים שנה א' ומעלה

להדרכות העשרה בנושא איכות סביבה לבתי ספר יסודיים בת"א, ר"ג, גבעתיים, בת ים, חולון, פתח תקווה.

עבודה גמישה בשעות הבוקר והצהריים יום אחד עד 5 ימים בשבוע.

בעלי ניסיון של שנתיים לפחות בהדרכה.

קו"ח יש לשלוח למייל: Galit@edusystems.co.il.

 

דרוש/ה סטודנט/ית לאגף תכנון, תקצוב ותמחור במשרד הבריאות
פורסם ב: 26/07/2020
תאור המשרה

השפעה על האסטרטגיה של משרד הבריאות בהווה ובעתיד

עיסוק בסוגיות הבוערות על סדר היום החברתי-כלכלי )קיצור תורים

במערכת הציבורית, רפורמה בסיעוד, ועדת סל הבריאות(

ניהול והשפעה על הקצאת המשאבים במערכת הבריאות

בחינת ויישום מדיניות המשרד באמצעות מודלים כלכליים

ממשק עם ראשי המערכת וגורמים בכירים בה

מוזמנים לקרוא עוד על פעילות האגף בקישור.

 

בהתאם להוראות נציבות שירות המדינה היקף משרת סטודנט מלאה הינו

לפחות 96 שעות ועד 120 שעות בחודש.

העבודה במשרד הבריאות בירושלים )בכניסה לעיר(

עדיפות לסטודנטים לכלכלה, חשבונאות או הנדסת תעשייה וניהול עם יתרת

לימודים של שנתיים.

קורות חיים נא להעביר במייל לכתובת: TAKZIVIM@MOH.GOV.IL יש לכתוב

בכותרת המייל את המילים "קורות חיים" ואת השם המלא.

מרכז/ת בכיר/ה - חישובים מערכתיים
פורסם ב: 28/07/2020
תאור המשרה

סקירת הפעילות הבינלאומית בתחום שרידות משקי הגז הטבעי בעולם, תוך מתן

המלצות להנהלת הרשות בנוגע לאימוץ מדיניות נכונה למשק הישראלי.

סקירת התפתחויות במשק האנרגיה של המדינות השכנות של ישראל איתן היא

עתידה לסחור בגז טבעי וזאת על מנת לבחון מודלים של הזרמת גז אופטימלית

ברמה אזורית.

ביצוע הרצות מודלים דינאמיים לבחינת הצורך בהוספה או הרחבה של תוואי

מערכת בהתאם להשתנות מצב הביקוש לגב הטבעי במשק כולו או באזורים

מסוימים.

ביצוע בחינות כלכליות של שימוש בטכנולוגיות נוספות או חדשות כגון:

אחסון יבשתי של גז טבעי, הנזלה ופריקה של גז טבעי נוזלי ודחיסה

ופריקה של גז טבעי גז דחוס, כולל כל חישובי השרידות המערכתית של

משק הגז הטבעי בפרט ומשק האנרגיה בכלל.

בחינת שילוב נתוני הספקים לתוך המודלים שיבנה ולמידול הזרמת הגז

הטבעי מהים למערכת ההולכה ובחינת הצורך בנקודות אספקה נוספות והקיבולת

הנדרשת בהן.

ביצוע מטלות נוספות בהתאם לדרישות הממונה.

דרישות המשרה:

השכלה:

השכלה אקדמית תואר ראשון בכלכלה או מינהל עסקים עם התמחות

במערכות מידע או סטטיסטיקה.

ניסיון*

לבעלי תואר ראשון 3 שנות נסיון

לבעלי תואר שני 2 שנות ניסיון

** נסיון בעבודה כלכלית לרבות ביצוע בדיקות היתכנות כלכלית, ניתוח

נתונים ושימוש במודלים כלכליים.

דרישות נוספות ורצויות:

רצוי תואר שני באחד מהתחומים הנ"ל.

יכולת אנליטית ברמה גבוהה

ברמה גבוהה excel בדגש על office שליטה בתכנות

הבעה בכתב ובעל-פה בשפה האנגלית ברמה גבוהה

הערות:

כל מקום בו מפורט תאור התפקיד בלשון זכר,הכוונה גם ללשון נקבה וכן להיפך.

תנתן הזדמנות שווה לאשה ולגבר בעלי כישורים מתאימים להתמודד על אותה משרה

מועמדים למשרה זו עשויים להיבחן במבחני כישורים כלליים והתנהגותיים.

ראה/י הסברים והנחיות למועמדים שייבחנו .

עובד מדינה המגיש מועמדות למכרז פומבי יצרף לבקשה שתי הערכות עובד

תקופתיות של השנתיים האחרונות.

כשיר לכהן במשרה רק מי שקיבל אישור בטחוני על פי הנחיות אגף הבטחון במשרד

האנרגיה.

המכרז פורסם ביום : ז' באב, תש"ף 28/07/2020

היום האחרון להגשת בקשות למכרז זה הוא : יד' באב, תש"ף 04/08/2020

דרושים/ות מדריכים/ות לעבודה עם הורים וילדים בגיל הרך בפ"ת
פורסם ב: 29/07/2020
תאור המשרה

לתכנית "ראשית" דרושות מדריכות לםעילות חווייתית משותפת עם הורים וילדיהם. 

הפעילות מתקיימת בבתי המשפחות וכוללת מפגש שבועי עם כל משפחה שאורכו כשעה. 

היקף המשרה: 

9 שעות שבועיות 

פעמיים/שלוש בשבוע אחר הצוהריים

 

דרישות תפקיד:

  • ניסון בעבודה עם ילדים ו/או הורים
  • ניסיון בעבודה עם חומרי העשרה ומשחק
  • יצירתיות ויוזמה
  • יכולת ארגון ותכנון
  • מגורים בפתח תקווה או הסביבה

העבודה מלווה בהדרכה של עובדת סוציאלית. 

יש לשלוח קורות חיים למייל: omerg@ptikva.org.il

 

פניות מתאימות בלבד תענינה

 

שכר שעתי 35 ש"ח.

דרוש/ה משלב/ת לילד העולה לכיתה ה'
פורסם ב: 02/08/2020
תאור המשרה

דרוש/ה משלב/ת (סייע/ת) בעל/ת אינטליגנציה רגשית גבוהה, חכם/מה ואכפתי/ת לילד שעולה לכיתה ה' בשנת הלימודים הבאה (תשפ"א).

ילד מחונן ומקסים על הרצף בתפקוד גבוה.

העבודה היא 3-4 ימים בשבוע בשעות הבוקר, בבי"ס בקרית אונו.

לפרטים לפנות לעדי בטל' 6291959–050

או לשלוח קורות חיים לדוא"ל adioberman@gmail.com

דרושים/ות משלבים/ות לליווי תלמידים משולבים עם צרכים מיוחדים
פורסם ב: 02/08/2020
תאור המשרה
לתיכון שש שנתי בעל אווירה מיוחדת דרושים משלבים ומשלבות בעלי אנרגיות טובות לליווי תלמידים משולבים עם צרכים מיוחדים בתפקוד גבוה. 
העבודה בתל אביב.
 
במידה ואתם מחפשים עבודה מאתגרת ומלאת סיפוקים, ניתן לשלוח קו״ח למייל:
 
ליחידת רשות התאגידים – משרד המשפטים דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 05/08/2020
תאור המשרה

תאור התפקיד:

סיוע בעבודה המקצועית של רשות התאגידים.

עריכת חומר מקצועי, ניתוח ועיבוד נתונים, הפקת דוחות ועדכון נתונים באמצעות המערכות

הממוחשבות.

ביצוע מעקב ובקרה על ביצוע ותיאום מול הגורמים הרלוונטיים.

סיוע בארגון המידע.

ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורכי היחידה ועל-פי דרישת הממונה

דרישות סף:

סטודנט/ית לתואר ראשון או לתואר שני, הלומד/ת במוסד להשכלה גבוהה, המוכר ע"י המועצה

להשכלה גבוהה.

שנים, סטודנט/ית לתואר שני עד 3 הערה: סטודנט/ית לתואר ראשון י/תוכל להיות מועסק/ת עד

שנתיים, וסה"כ עד 5 שנים ברצף בכלל שירות המדינה.

הערות:

יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

יש לשלוח קורות חיים עד לתאריך 15.8.2019 לדוא"ל: amarkalot.taagidim@justice.gov.il

ולדוא"ל ayeletam@justice.gov.il

לידי: עו"ד מיכל שמואלי

לשכת המפקחת על רישום המקרקעין, (שיפוטי) דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 05/08/2020
תאור המשרה

תיאור תפקיד:

סיוע למפקחת על רישום המקרקעין (שיפוטי) בתפקידה כבית דין וכמכריעה בסכסוכים בין בעלי דירות, לרבות איתור חומר משפטי רלוונטי ועזרה בכל הנדרש לשם כתיבת החלטות ופסקי דין.

דרישות המשרה:

השכלה: סטודנט לתואר ראשון או תואר שני הלומד במוסד להשכלה גבוהה המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה.
הערה: סטודנט לתואר ראשון יכול להיות מועסק עד 3 שנים, לתואר שני עד שנתיים וסה"כ עד חמש שנים ברצף.

דרישות רצויות: (במידה ויש)

ידע: ידע וניסיון בסביבת אופיס ובמערכות מידע ממוחשבות.

הערות:

יבדקו פניות מתאימות בלבד, וזאת על פי צרכי המשרד ושיקול דעתו.

כל מקום בו מפורט תיאור התפקיד בלשון זכר הכוונה גם ללשון נקבה.

 

הגשת מועמדות:

יש לשלוח קורות חיים ללשכת המפקחת מייל:  shiputi-jer @justice.gov.il

פקס-  02-6244704

תאריך אחרון להגשה: 13.08.2020

תקופת העסקה: עד 30.9.2021  עם אופציה להארכה (בכפוף לאישור לימודים)

הקף המשרה: עד 60 שעות חודשיות

 

 

 

דרושים/ות מאבטחים/ות (ללא נשק)
פורסם ב: 12/08/2020
תאור המשרה
דרושים/ות מאבטחים/ות (ללא נשק) ל3-4 משמרות בשבוע.
העבודה בהרצליה פיתוח במקום נוח ושקט, מתאים במיוחד לסטודנטים- ניתן ללמוד במהלך המשמרת.
 
שעות העבודה 7:00-17:00 ימים א'-ו'.
תוספת תשלום על כוננות לילה.
 
דרישות:
- יכולת הגעה עצמית להרצליה.
- יכולת טכנית בהפעלת מחשב, מצלמות.
- אחריות, אמינות וערנות במהלך המשמרת.
לפרטים צרו קשר
יאיר 054.739.5000
לאגף תכנון, תקצוב ותמחור במשרד הבריאות דרוש/ה סטודנט/ית
פורסם ב: 12/08/2020
תאור המשרה

תחום תוכניות עבודה ואסטרטגיה משרדית אחראי על סיוע להנהלת המשרד להשיט את נושאת המטוסים המכונה מערכת הבריאות לכיוון הנכון. בין אם בקביעת ולווי היישום של תוכניות העבודה ובין אם בליווי ומדידה של התוכניות האסטרטגיות, המקום ללמוד לגעת ולשנות הוא כאן.

o       מוזמנים לקרוא עוד על פעילות האגף בקישור

אז את מי אנחנו מחפשים?

סטודנטים שנה ב' או ג' עם יתרת לימודים של שנתיים, לא חשוב מאיזה הפקולטה או מגמה. זה לא שאנחנו לא בררניים, פשוט אנחנו מאמינים שאדם הוא יותר מסכום תאריו.

מה כן נדרש?

יכולות ארגון, ראיה מערכתית, יכולת לעבודה עצמאית ויוזמה, תשומת לב לפרטים הקטנים, מצוינות, יכולת לרתום שותפים וחשיבה מחוץ לקופסא , יחסים אנוש מצוינים עמידה מול לחצים ומול הנהלה בכירה, לעבודה מלאת אתגר ובסביבה דינמית וצעירה

שליטה ביישומי office 

בהתאם להוראות נציבות שירות המדינה היקף משרת סטודנט מלאה הינו לפחות 96 שעות ועד 120 שעות בחודש.

העבודה במשרד הבריאות בירושלים

עדיפות לסטודנטים מצטיינים עם יתרת לימודים של שנתיים

עדיפות לבעלי ניסיון עבודה בליווי תהליכים ותכניות עבודה או נסיון ביזמות

קורות חיים נא להעביר במייל לכתובת: shelly.sella@moh.gov.il. יש לכתוב בכותרת המייל את המילים "קורות חיים למשרת סטודנט בתחום תכניות עבודה ואסטרטגיה משרדית" ואת השם המלא.