כיצד פועלת האגודה בסיוע לבעלי מוגבלויות, וכיצד פועלת בשביל להגביר את המודעות לזכויותיהם של הסטודנטים ושילובם בחברה?
מחלקת מעורבות חברתית פועלת בשלושה מישורים לקידום אוכלוסיית הסטודנטים בעלי צרכים מיוחדים:
מיפוי צרכים ושיפור השגרה הסטודנטיאלית בקמפוס- המחלקה מקיימת 'שעות קבלה קהילת קמפוס נגיש', בהן הסטודנטים משוחחים עם המחלקה אודות צרכים פיזיים ומנטליים שהמענה עבורם טרם יושם באופן מלא בקמפוס. השיח הפתוח מתקיים בתדירות חודשית. בשעת הקבלה הנגישה דנים על מיפוי הצרכים, וכן, רעיונות העולים מסיעור מוחות של הסטודנטים בשיתוף ראש המחלקה.
קיום מפגשי חברה- מפגשי החברה נערכים בתדירות מוגברת בתקופה זו, ובמהלך השנה באופן חודשי. המחלקה מקיימת ומעודדת מפגשים חברתיים ייעודים לקהילה, ובמקביל פועלת לשילוב הקהילה באירועים החברתיים הכלל אוניברסיטאיים השוטפים.
קשר עם גורמים מקצועיים בתחום הנגישות- המחלקה מתווכת בין הסטודנטים לבין גורמים מקצועיים ושירותים של הדקאנט מבניהם השירות הפסיכולוגי, מדור ייעוץ לימודים וכן רכזת הנגישות האוניברסיטאית. בנוסף, היא פועלת למימוש ויישום של הפערים המועלים בשעות הקבלה הנגישות, במטרה לאפשר שגרת קמפוס מותאמת ונוחה יותר וכן העלאת המודעות בנושא הקהילה הנגישה בקרב כלל הסטודנטים והסגל בקמפוס.
אנו מזמינים אתכם ליצור קשר עם מחלקת מעורבות חברתית במייל chevrati@student.co.il ולכתוב פניה מסודרת בנושא. דרך מייל זה נוכל לאפשר חבירה לקהילה הנגישה של הקמפוס.
לקבלת ליווי מקצועי יש לפנות למחלקת מעורבות חברתית.
Comments